استاندار یزد:اردوهای هجرت در سازندگی روستاها موثر است

استاندار یزد گفت: برگزاری اردوهای هجرت در کمک به امر سازندگی در روستاها و مناطق محروم موثر است .
کد خبر: ۱۳۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷ 18 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میر محمدی در جلسه برنامه ریزی اردوهای هجرت در استان یزد افزود: برگزاری اینگونه اردوها دارای اثرات مبثت زیادی است .

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ کار و تلاش ، جلب مشارکت ها در اجرای برنامه های مورد نیاز ، همکاری و تعامل گروهی از اهداف مهم اردوهای هجرت است .
استاندار یزد خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای هجرت عملی مورد نیاز ، کاری بس ارزشمند و شایسته ا است که باید با همکاری بخش های مختلف ادامه یابد .
میرمحمدی گفت: بهره گیری از توان جوانان علاقمند در امر سازندگی در سطح روستاها و بخصوص مناطق محروم را باید از برکات مهم اردوهای هجرت ذکر کرد .
وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان با برنامه ریزی در قالب طرح اردوهای هجرت از دیگر اهداف و نتایج این امر مهم است که جای قدردانی دارد .
استاندار یزد اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تولید ثروت و رفع فقر مبتنی بر دانش و با رویکرد درونزایی و برونگرایی از برکات اردوهای هجرت است .
میرمحمدی گفت: بابد برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و استفاده از تمامی عوامل موثر اقدامات لازم را انجام داد .
استاندار یزد تاکید کرد: برای جلب و جذب جوانان به کار و تلاش باید فعالیت ها بر اساس اولویت ها و حسب نیاز برنامه ریزی و اقدام بعمل آید .
میرمحمدی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی همان بهره گیری صحیح از تمامی داشته ای استان و تعامل جدی و برنامه ریزی است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار