پهلوانیان:

انتقاد یعنی فرصت برای اصلاح و پاسخگویی

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد با مدیرکل جدید صدا و سیمای استان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 12 March 2015

به گزارش تابناک یزد، محمدجواد اولیا عضو دیگر هیئت مدیره‌ی این انجمن باتاکید بر اینکه صداوسیما دانشگاه عمومی است افزود:استفاده از سلایق مختلف،مشارکت دادن مخاطبان و بهره‌مندشدن ازهمه‌ی تفکرات و چهره‌های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،ورزشی و ..درچارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواندبستری برای رشدوشکوفایی این حوزه‌ه اباشد.

مدیر کل صدا و سیمای استان  در این دیدار از راه اندازی اتاق فکری با حضور نخبگان دانشگاهی، فرهنگی، ادبی، هنری، صنعتی و ... در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان ساخت نشست های مستمری را با این نخبگان اتاق فکر درصددیم تنوع کارشناسان را بیشترکنیم.

وی با اشاره به این که دانش روز تخصصی شده و ما نیز باید با دید تخصصی به موضوع ها نگاه کنیم و برای رفع مشکلات فرهنگی همه نهادهای فرهنگی باید کمک کنند تاکید کرد: من به هویت و ظرفیت بالای فرهنگ یزد اعتقاد دارم و باید دست در دست هم بدهیم و به همدیگر کمک کنیم.

وی ظرفیت موجود در استان یزد را منحصر به فرد دانست که می‌تواند گام‌های ارزنده و ماندگاری را که در دنیا جدید باشد بردارد.

وی ادامه داد :ماکارمان راحرفه ای انجام می‌دهیم وکار به چپ و راست نداریم و مثلا برای انعکاس خبر، به ارزش های خبری توجه می کنیم و ارزش های خبری ملاک کار ماست و گر چه فشارها و توقعات هست، اما جز اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه، عوامل دیگر را دخالت نمی دهیم و فشارهارانمی پذیرم.

در پایان حاضران در این نشست برای علی محمد اعتمادی عضو مشترک خانواده صدا و سیما و انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، که مدتی است در اثر سانحه تصادف رانندگی دچار بیماری شده، شفا و بهبودی و سلامت کامل آرزو کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار