همتی مالک جدید ساختمان سفید استانداری قزوین شد/ روزبه در مراسم معارفه حاضر نشد

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین عصر دیروز با حضور جمعیت عظیمی از مردم استان، مسئولین و احزاب مختلف سیاسی قزوین در حالی برگزار شد که مرتضی روزبه استاندار سابق حاضر به شرکت در این مراسم نشد.
کد خبر: ۱۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 22 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین در سالن تربیت معلم قزوین در شرایطی برگزار شد که بسیاری ازمیهمانان، مدیران و خبرنگاران در انتهای سالن ایستاده همتی را همراهی کردند.
عوامل اجرایی استانداری قزوین اما باید با توجه به تعدادمیهمانان دعوت شده سالن بزرگتری را برای برگزاری این مراسم انتخاب می کردند چرا که تجربه مشابه همین عوامل در برگزاری مراسم معارفه روزبه و تودیع عجم می توانست تجربه خوبی برای برگزاری بهتر این مراسم باشد.

به هر حال از تعداد بیش از انتظار میهمانان می توان این نتیجه گیری را داشت که همتی از همین نخستین روزها از طرف خیلی از مسئولین و مردم استان قزوین مورد پذیرش واقع شده است و این امر را می توان در شعارهای گاه و بیگاه مسئولین و حضار و دست نوشته های حمایتی که هر از گاهی از بین حضار بالابرده می شد تایید کرد.

در کنار حمایت از همتی تعداد زیادی از میهمانان نیز به منظور قدر دانی از زحمات روزبه استاندار پیشی به همراه خود گل و هدایایی به سالن آورده بودند که با عدم حضور روزبه استاندار پیشین قزوین مواجه شدند.

اگرچه مرتضی روزبه مدت های زیادی را در شرایط خوف و رجا به ادامه مسئولیت می پرداخت و بر همه آشکار و پرواضح بود که دیر یا زود از این سمت کنار گذاشته خواهد شد اما گویا تصمیم یکباره و شبانه ای که در مورد وضعیت روزبه گرفته شد سبب شد تا وی به نشانه اعتراض از حضور در این مراسم امتناع کند.

در هر حال با وجود همه اما و اگر ها از امروز همتی سکان دار استانداری قزوین است و امید می رود با تجارب و تجربه های قبلی خود بتواند مدیریت درست و البته معتدل را در استانداری قزوین انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار