حمایت از تجاری‌سازی ایده‌ در غرب مازندران

نماینده پارک علم و فناوری در غرب مازندران گفت: مراکز رشد واحدهای فناور از همه ایده‌هایی که قابل تجاری‌سازی باشند، حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 28 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهدی ترابی بعدازظهر امروز در نشستی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه رودکی تنکابن و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، فعالیت‌ها و کارکردهای پارک علم و فناوری و مراکز رشد فناوری را تشریح کرد.

وی در این نشست درباره نحوه پذیرش ایده‌های فناورانه‌ای که از طرف هسته‌های دانشجویی و اعضای هیئت علمی مطرح می‌شود، اظهار کرد: پارک علم و فناوری مازندران و مراکز رشد واحدهای فناور از تمامی ایده‌هایی که قابل تجاری سازی باشند، حمایت خواهند کرد و این حمایت در قالب بیش از بیست نوع خدمات فناوری از جمله ارائه دفترکاری، تسهیل فرایندهای اداری، مشاوره‌های حقوقی، بازاریابی و تسهیلات به متقاضیان است.

کارشناس و نماینده پارک علم و فناوری در غرب استان مازندران با بیان اینکه همه کشورها سرمایه‌گذاری‌های عظیمی بر روی پارک‌های علمی و انکوباتورهای خود انجام می‌دهند، افزود: آنها ایده‌ها را به پدیده و در نهایت محصول قابل عرضه به بازار تبدیل می‌کنند تا از این طریق بتوانند در شرایط رقابتی، مصرف‌کنندگان را به دلیل فناوری و نوآوری موجود جذب کنند.

وی در پایان قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان را به عنوان مهم‌ترین قانون در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و توجه به بنگاه‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری دانست و گفت: حضور پررنگ اعضای هیئت علمی در فرایند ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری و مراکز رشد از خواسته‌های این مرکز است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار