کلاهبرداری پسر نوجوان از پدر

پسر نوجوانی که با اطلاع از رمز دوم کارت اعتباری پدرش اقدام به برداشت غير مجاز ۸ ميليون ريالی از حساب بانکی اوکرده بود ، دستگير شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 29 November 2015
سرهنگ سامان محمدی رئيس پليس فتا شرق استان تهران با اعلام اين خبر، گفت: در پی شکايت يکی از شهروندان ورامين مبنی بر برداشت غيرمجاز مبالغی از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار تيمی از کارشناسان پليس فتا شهرستان ورامين قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، فرد ناشناسی با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شاکی، اقدام به خريد شارژ موبايل به مبلغ ۸ ميليون ريال به صورت اينترنتی کرده است.

اين مقام انتظامی افزود:در تحقيقات بعدی و با انجام اقدامات فنی و بکارگيری شگردهای پليسی، فرزند شاکی به عنوان متهم اصلی شناسايی و با اخذ دستور از مقام قضايي در عملياتی دستگير شد.

وی ادامه داد: متهم پس از اظهار ندامت و عتاف به سرقت از حساب بانکی پدرش درباره جرییات برداشت پول به صورت مخفیانه گفت:بعلت بيسوادی پدرم و آشنا نبودن وی با سيستم های جديد بانکی ، ابتدا اقدام به فعال سازي رمز دوم براي حساب پدرم کردم و بعد از آن از طريق کد های خريد ،شارژ اينترنتی و غير حضوری برای خود و دوستانم خريداری مي کردم.

سرهنگ محمدی ادامه داد :متهم به همراه پرونده برای  سير مراحل قانوني به دادسراي عمومي وانقلاب شهرستان ورامين اعزام شد.

وی در پايان از شهروندان خواست تا ضمن هوشياری بيشتر در استفاده از کارت های بانکی، به توصيه های  ایمتی بانک در استفاده از رمز دوم برای خرید و تعیین سقف خرید با کارت های اعتباری حتما توجه داشته باشند .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار