مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری:

تسهیلات کارآفرینی به مهارت‌دیدگان چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات کارآفرینی به مهارت‌دیدگان استان با ارائه کارت مهارت در رشته‌ها تعیین شده پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 07 December 2015

محمود تقی‌پور اظهار داشت: تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه پوشاک، خدمات تایپ و کامپیوتر، گلدوزی و گلسازی با ارائه کارت مهارت و با تأیید مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: میزان تسهیلات 5 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 3 ساله است که با معرفی به بانک کارآفرین پرداخت می‌شود.

مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تسهیلات اشتغال به بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست و آقایان فاقد شغل تا سقف 15 میلیون تومان و کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود.

تقی‌پور با بیان اینکه اداره فنی‌ و حرفه‌ای استان در زمینه دریافت تسهیلات در 6 ماه نخست امسال رتبه خوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت اداره فنی‌ و حرفه‌ای استان براساس اولویت و امتیازات کسب شده به بانک توسعه تعاون ارجاع و تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات ملی از سوی سازمان فنی‌ و حرفه‌ای تعیین می‌شود و میزان آن راضی‌کننده است، افزود: میزان اعتبارات استانی 420 میلیون تومان تعیین شده که پیش‌بینی می‌شود 100 درصد اعتبارات تخصیص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار