پیام رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج به مناسبت روز دانشجو

به برکت خون سرخ آن سه آذر اهورایی است که روح آرمان خواهی، عدالت جویی، نقد و پرسشگری از دیرباز تا کنون در فضای دانشگاه حاکم بوده است.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 07 December 2015
سیده فرزانه آرامش رییس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم رب الشهدا و الصدیقین
«این سه قطره خون» که همچنان بر چهره ی دانشگاه ما تازه و گرم است. کاشکی می توانستم این سه آذر اهورایی را با تن خاکستر شده ام بپوشانم تا در این سموم که می وزد نفسرند!
«زنده یاد دکتر شریعتی»

۱۶ آذر نماد ایستادگی دانشجویان آزاده در برابر استعمار خارجی و استبداد داخلی و خاستگاه جنبش تأثیر گذار دانشجویی است.این روز بزرگ تنها نماد استکبارستیزی نیست، که نماد آگاهی و پویایی نسل دانشجوست در برابر چالش های داخلی و خارجی کشور.
به برکت خون سرخ آن سه آذر اهورایی است که روح آرمان خواهی، عدالت جویی، نقد و پرسشگری از دیرباز تا کنون در فضای دانشگاه حاکم بوده است.
اینجانب در آستانه ی شصت و دو سالگی حماسه ی شکوهمند ۱۶ آذر به روان پاک آن سه شهید راه استقلال، آزادی و عدالت خواهی درود می فرستم و این کهنه آیین دانشگاهی را به همه ی دانشجویان عزیز شادباش می گویم. امید است دانشجویان فرهیخته مان با همدلی، تعادل، خردورزی، خویشتن داری و تحمل شنیدن صدای مخالف در مسیر تبیین ابعاد حرکت دانشجویی و پاسداشت نام و آرمان نیک شهدای این روز تاریخی گام بردارند و در حفظ جایگاه رفیع دانشگاه بکوشند. انشاءلله
سیده فرزانه آرامش رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار