عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت:

مشارکت شهرداری رشت در ساخت بوقچی

در این سریال مباحث فرهنگی که مورد توجه شهرداری رشت است در قالب یک مجموعه نمایشی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت لایحه پیشنهادی شهرداری رشت درباره مشارکت برای ساخت سریال «بوقچی» به مبلغ 50 میلیون تومان مطرح شد که مورد موافقت اعضای شورای اسلامی رشت قرار گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بعد از ظهر امروز در نشست مذکور اظهار کرد: در این سریال قرار است 250 نفر از هنرمندان گیلان حضور داشته باشند.

فرهاد شوقی افزود: در این سریال مباحث فرهنگی که مورد توجه شهرداری رشت است در قالب یک مجموعه نمایشی ساخته می‌شود.

وی درباره مشارکت شهرداری در ساخت سریال مذکور، تصریح کرد: مشارکت شهرداری در این سریال به اینگونه است که پس از ساخت و فروش این سریال 50 تومانی که توسط شهرداری برای ساخت سریال پرداخت شد، به حساب شهرداری بازگردانده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این سریال سود مالی به همراه ندارد، گفت: ساخت سریال «بوقچی» برای شهرداری رشت عواید فرهنگی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در این سریال موضوعات فرهنگی مانند تفکیک زباله که جزو دغدغه‌های شهرداری است به نمایش گذاشته می‌شود، یادآور شد: هزینه ساخت سریال بوقچی چندین میلیارد تومان است و کمک 50 میلیون تومانی شورا و شهرداری رشت حتی به اندازه هزینه ساخت یک قسمت سریال نیز نخواهد بود.

رضا رسولی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اعلام حمایت از ساخت سریال بوقچی اظهار کرد: شهرداری رشت در حوزه فرهنگ کارنامه قابل ارائه‌ ندارد و این پروژه می‌تواند با پوشش دادن موضوعات فرهنگ شهروندی نقش مهمی در راستای اعتلای فرهنگ ایفا کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار