کمک ۵۵ میلیاردی ریالی مردم فارس به جشن نیکوکاری

کد خبر: ۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ 15 March 2015
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، علی اللهیاری بابیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان فارس 55 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند اظهار داشت: از این مبلغ 38 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به پایگاه‌های مدارس و 16 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به پایگاه‌های کمیته امداد، معابر و مساجد است.

وی بابیان اینکه مبلغ ذکرشده به‌صورت نقدی و غیر نقدی است خاطرنشان کرد: تاکنون و بر اساس آمارگرفته شده کمک‌های این مردم فهمیم و نوع‌دوست به 55 میلیارد ریال رسیده است.

اللهیاری بابیان اینکه بیش از 5 هزار پایگاه به مدت 3 روز کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان را دریافت کردند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمار نهایی تا پایان سال مشخص می‌شود پیش‌بینی می‌شود این مبلغ 15 درصد افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: با توجه به بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان و همچنین مددکاران پرتلاش این کمک‌ها هم‌اکنون در حال توزیع بین نیازمندان است.

اللهیاری در پایان سخنانش از حضور همه مردم خیر، فهیمم و همیشه درصحنه استان فارس و همچنین از همکاری سازمان آموزش‌وپرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی، امور مساجد و بسیج، صداوسیما و اصحاب خبر و اطلاع‌رسانی و همه‌کسانی که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را در کمک‌رسانی به نیازمندان و فقرا همراهی و همیاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار