تعداد اتوبوس های تبریز در سال آینده افزایش می یابد

کد خبر: ۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ 15 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز:  صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: سال آینده شاهد خریداری ۱۵۰ اتوبوس توسط شهرداری بوده و از سوی دیگر نیز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال

نوسازی و بازسازی هستند که با افزوده شدن این تعداد می تواند تحولاتی بالایی را در ناوگان اتوبوسرانی مشاهده کرد.

شهردار گفت: با بازسازی، نوسازی و همچنین خرید اتوبوس های جدید، ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای سال ۹۴ تقویت می شود.

وی ادامه داد: با افزودن ۵۰ دستگاه اتوبوس دو کابین به مسیر بی آرتی تبریز در سال آینده شاهد تحول اساسی و تغییر محسوس در ارائه خدمات به شهروندان در مسیر بی آرتی و خطوط اتوبوسرانی تبریز در سال آینده خواهیم بود.

شهردار تبریز با اشاره به بازگشایی ۹۰۰ میلیارد ریال ال سی برای خرید این اتوبوس ها افزود: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰دستگاه اتوبوس دو کابینه خریداری شده در تبریز مونتاژ خواهد شد و مونتاژ این اتوبوس ها در تبریز زمینه را برای ارائه خدمات پس از فروش به این اتوبوسها در تبریز را فراهم خواهد ساخت.

وی با اعلام اینکه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده قسمتی از اتوبوسهای مورد اشاره به ناوگان اتوبوسرانی تبریز تحویل داده می شود.

شهردار کلانشهر تبریز همچنین با اشاره به اینکه دولت برای مسیر راه آهن میانه تبریز ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است، افزود: با این اعتبار خط آهن تبریز میانه، از میانه تا بستان آباد احداث خواهد شد و ادامه مسیر بستان آباد تا تبریز نیز با کمک و شهرداری تبریز احداث خواهد شد.

نجفی با اشاره به مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص مسیرگشایی ها در سال آینده گفت: انتخاب پروژه های مسیر گشایی بر اساس نظر کمیته ای که به همین منظور تشکیل خواهد شد صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اوراق مشارکت قطار شهری تبریز در فرصت قانونی تماما به فروش رفت، افزود: در دو روز نخست انتشار اطلاعیه فروش این اوراق استقبال مناسبی آن نشده بود اما با تمهیداتی که ایجاد کردیم خوشبختانه در مهلت مقرر اوراق مشارکت به فروش رفت و حالا چهار ماه مهلت داریم تا این مبلغ در قطار شهری تزریق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار