هشدار به سوء استفاده کنندگان از بیمه کارگران ساختمانی درالبرز

ثبت بیمه کارگران ساختمانی در شعبه‌های اداره کل تامین اجتماعی و نیزاخذ کارت مهارت از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان رایگان بوده و برای انجام این امور نیازی به مراجعه کارگران ساختمانی به افراد واسطه نیست.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 13 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز به سوء استفاده کنندگان از بیمه کارگران ساختمانی در این استان هشدار داد.
اسماعیل خلیلی اعلام کرد: هرگونه سوء استفاده از بیمه کارگران ساختمانی از سوی آن دسته از افرادی که دارای مشاغل دیگری بوده و به قصد سودجویی از مزایای بیمه‌ای این کارگران استفاده می‌نمایند، غیرقانونی است.
وی اضافه کرد: این افراد باید در اسرع وقت نسبت به انصراف داوطلبانه خود از بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی اقدام کنند، درغیر این صورت شناسایی و
مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
خلیلی افزود: تمام کارگران ساختمانی استان البرز که دارای کارت مهارت از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان هستند برای بیمه کردن خود و خانواده با در دست داشتن کارت مهارت به شعب تامین اجتماعی استان البرز مراجعه وازمزایای آن برخودار شوند.
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از کارگران ساختمانی که تاکنون موفق به دریافت کارت مهارت نشده‌اند به منظور اخذ کارت مهارت برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
خلیلی افزود: ثبت بیمه کارگران ساختمانی در شعبه‌های اداره کل تامین اجتماعی و نیزاخذ کارت مهارت از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان رایگان بوده و برای انجام این امور نیازی به مراجعه کارگران ساختمانی به افراد واسطه نیست.
وی گفت: هیچ تشکل و انجمنی صلاحیت قطع یا برقراری بیمه کارگران ساختمانی و یا اظهار نظر در این خصوص را ندارد و این امور تنها از وظایف ذاتی و حاکمیتی اداره کل تامین اجتماعی استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار