سال 93 یکهزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد

براساس آخرين آمارهاي ارائه شده، استان يزد با ايجاد یک هزار و 54 شغل جدید در سال جاري به 64.8 درصد از تعهد خود عمل كرده است.
کد خبر: ۱۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 16 March 2015
به گزارش تابناک یزد، بر اساس اعلام کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد، اشتغال ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی استان در سامانه ملی رصد اشتغال کشور بيانگر ايجاد يك هزار و 54 فرصت شغلي ثبت شده است.
اين در حالي است كه با ايجاد اين تعداد فرصت شغلي جديد در استان، 64.8 درصد از تعهد استان براي ايجاد شغل جديد در سال جاري مقق شده است.
"محمدرضا بابايي" معاون برنامه‏‏ ریزی استاندار از اعضا و عملکرد تحقق یافته با توجه به کمبود اعتبار تشکر و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با ایجاد راهکارهای جدید در استفاده از توانمندی افراد و بروز افکار و ایده‎‎های نو بتوان فعالیت‏‏های موثری در کاهش نرخ بیکاری انجام داد.
"محمد حسین ریاحی" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه خواستار همراهی و همکاری دستگاه‏‏ های عضو، جهت تحقق صد در صد اشتغال سامانه رصد و جذب سهمیه اختصاصی به استان در خصوص تسهیلات شد.
به گزارش ایسنا، در نشست اين كارگروه، مدیران بانک‎‎های عامل نيز گزارشی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و توان پرداخت سال 93 ارائه كردند و در ادامه درخواست‏‏های تسهیلات ارزی، پشتیبان و رشته‏‏ های جدید  مشاغل خانگی بررسی و موارد قابل اجرا آن مورد تایید اعضا قرار گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار