ناتوانی مسئولان در اتمام تراژدی مسکن مهر

مدیرعامل انجمن معلولان استان اردبیل گفت: جالب است هیچ مسئولی در استان اردبیل توان و قدرت اتمام تراژدی که مسکن مهر میراشرف معلولان را ندارد.
کد خبر: ۱۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 14 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، نوروز امانی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر میراشرف با ابراز ناراحتی و تأسف از وضعیت حاکم بر مسکن مهر میراشرف با اشاره به روند بلاتکلیف این پروژه اظهار کرد: پیمانکار غایب، مسئولان ناتوان و معلولان مضطرب و نگران هستند.

وی تصریح کرد: مسکن مهر معلولان که روزی بارقه‌های امید را در دل معلولان به همراه داشت، امروز با بد تدبیری و سوء مدیریت عوامل مسئول به بزرگترین نگرانی و چالش این قشر تبدیل شده است.

مدیرعامل انجمن معلولان استان گفت: پروژه‌ای که بعد از چهار سال همچنان کاسه چه کنم، چه کنم دست مسئولان گذاشته و هیچ گزارش و توضیح شفافی به معلولان داده نمی‌شود.

امانی افزود: زمان دولت احمدی‌نژاد این بحث بود که معلولان متقاضی مسکن مهر که در ماه 30 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند، چطور قادر به پرداخت اقساط این مساکن هستند.

وی بیان کرد: اما امروز این معلولان شریف که بعد از چهار سال مستمری آنها از 30 هزار تومان به 50 هزار تومان رسیده طی این مدت دو بار آورده پنج میلیونی و دو میلیونی از آنها مطالبه شده و نیز سود دوران مشارکت ظالمانه چهار میلیونی که حاصل عدم اجرای پروژه از سوی پیمانکار و نیز عدم نظارت و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی بود، بر معلولان مظلوم اعمال شده است.

مدیرعامل انجمن معلولان استان اردبیل اضافه کرد: عملکرد مسئولان استانی برای ما دلسرد‌کننده و ناامید‌کننده بود، ما معلولان با این سئوال که چرا هیچ مسئول استانی توان اتمام سریال تراژدی مسکن مهر میراشرف را ندارد، مضطربانه نگران آینده نامعلوم مسکن مهر میراشرف هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار