وجود 540 ایستگاه همراه اول در کرمانشاه

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد که 540 ایستگاه برای آنتن دهی خط های همراه اول در استان کرمانشاه فعال است.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 15 December 2015
مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد که 540 ایستگاه برای آنتن دهی خط های همراه اول در استان کرمانشاه فعال است.

مصیب قبادیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مخابرات تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با برپایی ایستگاه هایی در تمامی نقاط استان مشکل آنتن دهی را برطرف کند.

وی در باره پرش آنتن همراه اول در برخی از نقاط شهر کرمانشاه گفت: ساخت و سازهای شهری بر آنتن دهی ایستگاه ها تاثیر دارد از این رو با تغییر بافت شهری باید ایستگاه های جدیدی ایجاد شود.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه افزود: متاسفانه ما برای ایجاد ایستگاه های مخابراتی در برخی از نقاط شهر با مشکل رو به رو هستیم و مردم با ما همکاری خوبی ندارند.

قبادیان افزود: مردم فکر می کنند که امواج ایستگاه های مخابراتی برای آنها مضر است در صورتی که با رعایت نکات ایمنی این ایستگاه های ضرری به کسانی که اطرافشان زندگی می کنند نمی رساند.

وی اضافه کرد: ضرر امواج تلفن های همراه در نقاطی که آنتن دهی ضعیف است بسیار زیاد است زیرا در این نقاط تلفن همراه باید میزان امواج خود را افزایش دهد تا به ایستگاه مخابراتی وصل شود.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: تمامی تجهیزاتی که مخابرات برای تقویت آنتن دهی استفاده می کند مجوزهای را لازم از وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی کسب کرده و مضر نیستند.

قبادیان اعلام کرد که مخابرات این آمادگی را دارد که در صورت درخواست مردم برای تقویت آنتن دهی ایستگاه های جدیدی را در نقاط مورد نظر ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مردم توصیه کرد که برای در امان ماندن از امواج، تلفن های همراه را از خود دور کنند و در کنار محل خواب خود قرار ندهند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار