انهدام باند سرقت ویلاهای خالی از سکنه چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند خانوادگی سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق با هم‌دستی همسرش از ویلاهای خالی از سکنه سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۱۴۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 18 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی امشب در جمع خبرنگاران گفت: در پی چندین فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی و تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی موفق شدند فردی به‌نام "حسن ـ ک" که دارای سابقه سرقت و اعتیاد به‌ موادمخدر بود را به‌عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه منکر این سرقت‌ها شده بود اضافه کرد: این شخص وقتی در برابر ادله‌ها و مستندات جمع‌آوری شده از سوی پلیس قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

وی با اعلام اینکه متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه با هم‌دستی همسر خود به‌نام "لیلا ـ الف" اعتراف کرد، افزود: متهمان برای سرقت از ویلاهای خالی از سکنه با تخریب قفل درب ساختمان‌ها و با شگردی خاص ضمن بیتوته در این مکان‌ها اقدام به سرقت اموال آنها می‌کردند.

قدیمی از کشف و ضبط اموال سرقتی به ارزش یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی متهمان خبر داد و گفت: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از منزل متهم اقلام سرقتی از قبیل لوازم خانگی، کولرگازی، اسپیلت، انواع اجاق گازهای روکار و توکار، انواع جاروبرقی، انواع تلویزیون‌های LED و LCD، سینمای خانواده‌، پمپ‌های آب، چادر مسافرتی، ضبط خودرو، سم‌پاش، لوستر، ساعت دیواری، شیرآلات، دستگاه ماساژور برقی، انواع دزدگیرهای حفاظتی، گلیم‌فرش، دوچرخه و ... از سارقان کشف و ضبط شد.

وی در ادامه از شناسایی و دست‌گیری دو متهم به شرارت و موادمخدر با کشف 200 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو متهم به موادمخدر از افراد شرور و سابقه‌دار منطقه در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به‌نام‌های "علیرضا ـ ش" و "محمود ـ ل" این افراد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به شیوه دستگیری متهمان اظهار کرد: ماموران با شناسایی متهمان دریافتند که این افراد با استفاده از یک‌ دستگاه خودرو سواری پژو 405 از محور کندوان به انتقال و توزیع موادمخدر صنعتی شیشه اقدام می‌کنند.

قدیمی در پایان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی متهمان موفق به کشف و ضبط 200 گرم شیشه و آلات و ادوات شرارت شدند، گفت: با دریافت این اطلاعات ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی توانستند در عملیاتی ضربتی و غافل‌گیرانه ضمن متوقف کردن خودرو هر دو متهم را دستگیر کنند.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار