موحد ثبت نام می کند

با شروع ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی حدس و گمان ها درباره حضور حجت الاسلام موحد نماینده ۴ دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کهگیلویه قوت گرفت.
کد خبر: ۱۴۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 21 December 2015
یکی از سایت های استان از قول منبعی خبری از حضور موحد جهت ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی خبر داد.
 راه ملت نوشت: با شروع ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی حدس و گمان ها درباره حضور حجت الاسلام موحد نماینده ۴ دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کهگیلویه قوت گرفت.

یک منبع خبری در گفتگو با راه ملت با بیان اینکه حضور حجت الاسلام حاجی محمد موحد در انتخابات مجلس شورای اسلامی هنوز در پاره ای از ابهامات قرار دارد گفت: با این حال احتمال حضور ایشان به ۵۰ درصد رسیده است و امکان ثبت نام ایشان در انتخابات وجود دارد.

این منبع خبری همچنین افزود حاجی محمد موحد نسبت به گذشته انعطاف بیشتری برای حضور در انتخابات از خود نشان می دهد و احتمال اینکه در چند روز اخیر شاهد ثبت نام ایشان برای شرکت در انتخابات دهم باشیم زیاد می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سید حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
میخواد بیاد کجا؟؟؟نیاد...اگه هم ثبت نام کنه خدا کنه تاییدش نکنن...
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
خدا به حق جده اش بی بیم فاطمه (س) و جدش سید محمود (ع) که اولا بیاد و در ثانی رو سیاه کند هر کسی که چشم نداره ببینه که آبروی کهگیلویه ، سید اولاد پیغمبر ( ص) به حق خودش و این مردم مظلوم برسه.
و ایشالا که آقای محمدی واگذاری به جدش و جده اش برای حرفاتون
حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
همشهری یه کار بگو که برا این شهرستان کرده باشه؟؟فقط یه کار؟؟؟الان این شهرستان با 20 سال پیش چه فرقی کرده؟؟؟شاید یکی از اقوامش باشین ؟؟یا یکی از اشنایانتون رو جای گذاشته سر کار؟؟نمیدونم دوس هم ندارم بدونم...بزرگواری ساده بود اما عملکردش بهتر از موحد بود...بزرگواری با سادگیش دولت رو برعلیه خودش شوراند.....اگه اون صحبت ها رو در جلسه یرای اعتماد به وزرا نمیزد شاید هم الان دوباره ثبت نام میکرد.....من به شخصه دوس دارم کسی بیاد که دلش برا ملت بسوزه.نه برا اقوامش یا شخصی که اقوام اقای موحد معرفش باشن...دوس ندارم دیگه در این شهرستان برا مجلس بحث قومگرایی پیش بیاد..هرکس لایقه بره مجلس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
احسنت همشهری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار