نشست بازرسان ادارات کل اقتصاد و دارایی منطقه 5 کشور در یزد

نشست توجیهی بازرسان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان های منطقه 5 کشور به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 24 December 2015

به گزارش تابناک یزد،هدف از برگزاری این نشست بحث و تبادل نظر در خصوص مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، آئین نامه ها و دستورالعمل های آن و تلاش برای ارتقای سطح سلامت اداری اعلام شد.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با اشاره به شاخص های خوب اقتصادی در بخش های تولیدی، صنعتی، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان گفت: یزد به لحاظ فضای کسب و کار در کشور پیشتاز است و بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رتبه دوم را در این زمینه در کشور دارد.
علی نمازی قرار گرفتن استان یزد در کریدور شمال – جنوب و شرق - غرب کشور را یکی از مزیت های اقتصادی استان برشمرد و تصریح کرد: این درحالیست که یزد در زمینه تولید محصولات صنعتی و کشاورزی، جایگاه ممتازی را در کشور دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین و ابلاغ سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: اجرای این سیاست ها از جمله برنامه های این اداره کل است.
نمازی همچنین با قدردانی از تلاش های بازرسان، نقش آنها را در سالم سازی محیط اداری یادآور شد و گفت: یزد از جمله استان هایی است کمترین میزان تخلف و فساد اداری را دارد.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست با تاکید بر ارتقای سلامت اداری از آیات، روایات و سخنان بزرگان به عنوان سند بالادستی نظام سلامت اداری یاد کرد.
'رامین جاهد ' گفت: ارتقای سلامت اداری می تواند نقش بسزایی در تخصیص مطلوب منابع ، افزایش سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رفاه عمومی داشته باشد و موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شود.
وی نقش بازرسان را در سالم سازی محیط اداری یادآور شد و سالم سازی، پیش بینی و پیشگیری از تخلف و فساد اداری را از جمله وظایف آنها برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید پیش بینی ها و پیشگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد و نباید منتظر ماند تا تخلفی انجام و سپس مچگیری شود.
در این نشست یک روزه بازرسان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان های منطقه 5 کشور در زمینه سلامت اداری، نقش بازرسان در این زمینه، سیاست های کلی نظام اداری، قانون مدیریت خدمات کشوری، مقابله با فساد اداری و راهکارهای مبارزه با آن بحث و تبادل نظر شد.
این استان ها شامل سیستان و بلوچستان، کرمان ، هرمزگان ، فارس و یزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار