بهسازی 30 محله آلوده به موادمخدر در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از بازسازی و بهسازی 30 محله آلوده به موادمخدر در شهرهای مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 24 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی‌رضا یونسی عصر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری مازندران که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، گفت: هم‌اکنون شرایط مطلوب اقتصادی را در کشور شاهد نیستیم.

وی افزود: عملکرد دولت در شرایط اقتصادی سخت، خوب است هر چند دولت‌مردان در حال تلاش برای کاهش مشکلات و گره‌های مختلف در زندگی مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: رسیدگی به محلات آسیب‌پذیر و آلوده در راستای فعالیت‌های دولت برای کاهش مشکلات مردم است.

این مسئول با اشاره به اینکه 30 محله آلوده در مازندران بهسازی و بازسازی شدند، بیان کرد: تصمیم‌گیری شورای مبارزه با موادمخدر استان در مورد پنج محله آلوده مازندران از دیگر فعالیت‌ها در این استان است.

یونسی با اشاره به اینکه تکدی‌گری سبب ایجاد چهره ناخوشایند در مازندران می‌شود، تصریح کرد: وضعیت متکدیان در استان رسیدگی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: متکدیان از افراد مجرم بوده و در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرند.

این مسئول با اعلام اینکه افراد زیادی در جامعه نیازمند بوده و دست به تکدی‌گری می‌زنند، گفت: برخی افراد زیرپوشش خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان و نهادهای حمایتی قرار گرفتند.

این مسئول با اعلام اینکه می‌خواهیم مازندران استانی بدون تکدی‌گری و متکدیان باشد، تصریح کرد: نباید در مازندران شاهد حتی یک متکدی باشیم البته مرکز نگهداری متکدیان سه مرکز در ساری، آمل و تنکابن با توجه به پراکندگی جغرافیایی استان راه‌اندازی شد.

یونسی بیان کرد: وظیفه شهرداری‌ها در کنار وظایف دولت مشخص است و شهرداران استان همیشه در این حوزه پیش‌قدم بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه باید میزان بودجه‌های در اختیار شهرداری‌ها برای جمع‌آوری متکدیان بر اساس شاخصه‌ها مشخص شود، اظهار کرد: این مهم با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران می‌تواند کارساز باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حاشیه‌نشینی افراد در مازندران، گفت: می‌خواهیم سال 95 به عنوان سال پایان حاشیه‌نشینی در شهرهای مازندران باشد البته باید حاشیه‌نشین‌ها با توجه به دستورالعمل‎‌های سازمان بهزیستی پاک‌سازی شوند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار