فتنه 88 پرده ازچهره وابستگان داخلی برداشت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال 88 پرده از چهره وابستگان داخلی به نظام استکباری برداشت و ثابت شد که عده‌ای همچنان در سودای اندیشه‌های غرب‌گرانه هستند.
کد خبر: ۱۵۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 26 December 2015

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه حماسه تاریخی 9 دی اظهار کرد: فتنه‌ای که در سال 88 عده‌ای از چهره‌های فریب خورده داخلی بر شکل‌گیری آن دامن زده و با استفاده از حمایت‌های بیگانگان چند ماهی در کشور قوام و دوام داشت نمودی از گمراهی و ضلالت عده‌ای از نیروهای داخلی بود که به ظاهر خود را انقلابی معرفی کرده اما در باطن طرفدار اندیشه‌های ظالمانه‌ای بودند که غرب با هدف ایجاد انحراف در مسیر ایجاد آرمان‌های انقلاب اسلامی آن را به وجود آورده بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال 88 پرده از چهره وابستگان داخلی به نظام استکباری برداشت و ثابت شد که عده‌ای همچنان در سودای اندیشه‌های غرب‌گرانه هستند.

وی به سهمگینی این فتنه در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: به دنبال این رخداد تلخ و تاسف‌بار عده‌ای به ظاهر انقلابی در حقیقت در قامت و لباس ضد انقلاب ظاهر شدند و در تلاشی مذبوحانه تلاش کردند تا خط امام، انقلاب و دستاوردهای سه دهه این نظام را زیر سئوال ببرند اما با حضور مردم محور فتنه و شرارت تبدیل به صحنه بی‌آبرویی آنها شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی فتنه 88 را روایت بی‌بصریتی، بی‌خردی و مردود شدن عده‌ای در داخل کشور توصیف کرد و یادآور شد: آنهایی که امروز می‌خواهند به هر شکلی حماسه 9 دی مردم در سرکوب فتنه نادیده گرفته شود باید بدانند که یوم‌الله 9 دی به مانند فرهنگ عاشورایی در توسعه و ترویج فرهنگ بصیرت انقلابی این ملت جاودانه است.

حقیقت‌پور بیان کرد: نباید امروز نیز از فتنه‌ها و نفوذهای جدید دشمنان که مقام معظم رهبری بارها بر عناوین آن در آستانه انتخابات تاکید کرده‌اند غفلت کنیم چرا که به نظر می‌رسد همچنان برخی گروه‌های افراطی دندان طمع تیز کرده‌اند تا در انتخابات پیش‌رو راه نفوذ و فتنه دشمن را دوباره باز کنند و به عناوین مختلف این انقلاب و ملت را با چالشی جدیدی روبه‌رو کنند.

وی راه بسته شدن بر این رخنه و نفوذ را حرکت قانون‌مدارانه در همه مراحل انتخابات توصیف کرد و افزود: بصیرت امت، پایبندی داوطلبان مجلس به قانون و احترام به رای مردم عناصری واکسینه کردن این کشور و ملت در برابر خطر نفوذ و فتنه جدیدی است که دشمن به روایت متفاوت سعی دارد در انتخابات پیش رو آن را تکرار کند.

این نماینده مجلس با اشاره به چهره‌ها و جلوه‌های زیبایی از خلق حماسه عاشورایی ملت ایران در 9 دی بعد از حوادث تلخ عاشورا و اهانت به ساحت امام حسین (ع) گفت: این ملت همان گونه که در سال‌های مختلف پیروزی انقلاب فتنه‌گران بر سر جای خود نشانده است اگر رخنه و راه نفوذی برای دشمن ببیند جلوی آن را سد کرده و اجازه خودنمایی به دشمن نخواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار