جذب 6 بازیکن تازه نفس در ترکیب بعثت کرمانشاه

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب ۶ بازیکن تازه نفس به بدنه تیم بعثت گفت: برای رویارویی و نبرد با مدعیان آماده‌ایم.
کد خبر: ۱۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 26 December 2015
مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب ۶ بازیکن تازه نفس به بدنه تیم بعثت گفت: برای رویارویی و نبرد با مدعیان آماده‌ایم.

افشین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار با تیم ملی پوشان تبریز اظهار داشت: پبروزی در بازی‌های بزرگ و مهم به معنای اعلام آمادگی است و تمام هدف ما صدر نشینی و صعود به لیگ یک کشور است.

وی با بیان اینکه با جذب بازیکنان جدید موجبات تقویت تیم بعثت فراهم شده، افزود: برای کسب عنوان قهرمانی آماده‌ایم و برای این مهم آماده نبرد با مدعیان هستیم و اکنون تنها چند امتیاز از صدرنشین عقب هستیم.

حسنی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که نتیجه بازی این باور را به ما بدهد که می توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه افزود: ارائه نمایشی مقتدرانه در برابر تیم ملی پوشان تبریز به هواداران اطمینان خاطر خواهد بخشید و حضور در جمع ۳ تیم اول را تضمین خواهد کرد.

حسنی با دعوت از مسئولان استان کرمانشاه برای حضور در ورزشگاه و حضور در کنار تیم بعثت گفت: مسئولان نیز همانند مردم می‌توانند با حضورشان باعث دلگرمی ما شوند.

وی حضور مسئولان در کنار تیم بعثت را سبب افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی دانست و گفت: امیدوار هستم این اتفاق در بازی آینده رخ دهد.

حسنی به جذب ۶ بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل اشاره کرد و اظهار داشت: با درخواست کادر فنی و در راستای تقویت تیم ۶ بازیکن جذب کردیم که امیدوار هستیم در طول فصل بتوانند به تیم کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار