برپایی نمایشگاه مبلمان، لوستر،چراغ های روشنایی وتزئینی

سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 27 December 2015

سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

به گزارش تابناک همدان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان حسین الماسی مدیرعامل شرکت مذکور؛ سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغهای روشنایی و تزئینی از 6 تا 11 دیماه و بمدت 6 روز با حضور صنعتگران صاحب نام و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

الماسی گفت: در این نمایشگاه 70 شرکت داخلی، تولیدات خود در زمینه مبلمان و لوستر را به نمایش می گذارند.

وی گفت: نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغهای روشنایی و تزئینی در سه سالن: ابن سینا، الوند و هگمتانه و در مساحتی حدود 5 هزار متر مربع برگزار می گردد.

الماسی عنوان کرد: عمدتا" شرکت کنندگان از استانهای: تهران- تبریز- همدان- اراک- اصفهان- شیراز- مشهد می باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: برند سازی در صنعت مبل منبت استان همدان و معرفی آن در سطح کشور یکی از نیازهای اساسی استان می باشد؛ که مسئولین در جهت حمایت از تولید؛ باید در این خصوص توجه و احتمام بیشتری داشته باشند.

حسین الماسی برگزاری نمایشگاه را از موثرترین ابزارهای معرفی کالا ها و خدمات دانست که در یک فضای رقابتی زمینه را برای حضور تولید کنندگان، همچنین آشنایی آنها با سایر رقبا ایجاد نموده؛ که در نهایت منجر به اطلاع از سلیقه مصرف کننده می گردد و با ایجاد خلاقیت و نوآوری می توانند محصولات بهتری را ارئه نمایند.

وی گفت: با توجه به استقبال همشهریان همدانی و تماس های مکرر آنها، در سال جاری برای دومین بار نسبت به برپایی نمایشگاه مبلمان اقدام می نمائیم.

الماسی اهداف برگزاری نمایشگاه را تامین نیازهای مصرف کننده – افزایش رقابت برای ارتقاء کیفیت تولیدات – ارائه خدمات به روز و نهادینه سازی فرهنگ مصرف کالای ایرانی دانست.

وی صنعت مبلمان را بعنوان، صنعتی زود بازده و با سودآوری مناسب دانست؛ که در سایه اقبال عمومی و با سازگاری آن در زندگی های مدرن امروزی، توانسته است اشتغالزایی خوبی را در قالب کارگاه های صنعتی کوچک و بزرگ در سراسر کشور ایجاد نماید.

حسین الماسی با بیان اینکه تا پایان آذرماه سال جاری، 17 عنوان نمایشگاهی در سطوح بین المللی، تخصصی، علمی، پژوهشی و عمومی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار گردیده است.

الماسی برپایی نمایشگاه را موجب مقاوم سازی اقتصاد کشور و به تبع آن استان همدان دانست.

وی ساعت بازدید نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغهایی روشنایی و تزئینی را 15 تا 21 اعلام نمود در ضمن نمایشگاه بین المللی استان همدان جمعه نیز از ساعت 10 صبح تا 21 شب برای بازدید هم استانی های همدانی فعالیت می نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار