برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج با موضوع انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج هنرمندان با موضوع انقلاب در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 27 December 2015
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج هنرمندان با موضوع انقلاب در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

ربیع‌الله اصالت‌فر در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین و آخرین کارگاه شعر استانی بسیج هنرمندان با موضوع انقلاب در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی اسلامی، مردمی و دارای رهبری شایسته است، افزود: این نظام با وحدت کلمه و انسجام ملی به سمت تحقق اهداف خود حرکت کرده و تاکنون توانسته دستاوردهای بزرگی در داخل و خارج به دست آورده و موفقیت‌های چشمگیری کسب کند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه کارگاه شعر استانی از سری جشنواره‌های شعر بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است، یادآور شد: کارگاه‌های گذشته با موضوعات عارفانه‌ها و عاشقانه‌ها، کودک و نوجوان و آئینی برگزار و از برگزیدگان آنها تقدیر شد.

اصالت‌فر، شناسایی استعدادهای درخشان در هنر شعر و شاعری را اهداف این جشنواره‌ها عنوان و تصریح کرد: ارتقاء بخشیدن به شعر متعهد در فضایی سالم از فرمایشات موکد مقام معظم رهبری است و باید در برگزاری این کارگاه‌ها به آن توجه ویژه داشت.

وی گفت: آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، ولایت و رهبری انقلاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شعر اجتماعی و افشای جنایت‌های گروهک‌های تکفیری و تعریف ناب اسلامی، موضوعات شعری این کارگاه هستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شعر (پنجم دی ماه) است، خاطرنشان شد: شاعران می‌توانند اشعار خود را در قالب سپید و کلاسیک به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال و داوری آثار با توجه به اینکه موضوع کارگاه شعر انقلاب است، برنامه اختتامیه در دهه اول بهمن ماه سال‌جاری برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

اصالت‌فر از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شهر محلی «تشک افتو» همزمان با اختتامیه کارگاه شعر انقلاب خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 70 اثر از سراسر استان به دبیرخانه شعر محلی «تشک افتو» ارسال شده که پس از جمع‌آوری نهایی آثار و داوری آنها از برگزیدگان آن در برنامه اختتامیه شعر انقلاب تقدیر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار