امام جمعه اهل سنت گمیشان: برگزاری انتخابات قانونمند سبب سربلندی نظام است

امام جمعه اهل سنت شهر ساحلی گمیشان در غرب استان گلستان گفت: همه مسئولان و خدمتگزاران برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم تلاش کنند زیرا مشارکت حداکثری و حرکت بر مدار قانون موجب سربلندی و سرافرازی نظام می شود.
کد خبر: ۱۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 27 December 2015
حاج بهرام گلدی نبوی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش روحانیون در انتخابات اشاره و اظهار کرد: دعوت روحانیون موجب حضور گسترده تر مردم می شود و تبلیغ در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف شرعی علما و امامان جمعه و جماعات محسوب می شود.
وی تصریح کرد: هر چه این فراخوانی و دعوت بیشتر باشد، سطح مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر خواهد بود.
وی ادامه داد: باید با اتحاد و یکپارچگی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم تا نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را خنثی کنیم.
وی با بیان این که دشمنان همیشه سعی کرده اند که برادری و اتحاد مردم ما را تخریب کنند اضافه کرد: دشمنان قصدی به جز آسیب رساندن به انقلاب و نظام ندارند.
این مدرس حوزه علمیه گمیش تپه در ادامه از آحاد مسئولان در مناصب مختلف خواست تا به مشکلات و دغدغه های مردم در نقاط کمتر توسعه یافته و مرزی توجه بیشتری کنند.
آخوند نبوی نژاد افزود: تاسیس و ایجاد بازارچه های مرزی و ایجاد صنایع و واحدهای تولیدی برای اشتغال جوانان از مسائل مورد انتظاری است که امیدواریم به سرانجام برسد.
انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و دوره دهم خانه ملت هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
شهرستان گمیشان حدود 67 هزار نفر جمعیت دارد. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار