9 دی نماد آگاهی ملت ایران است

کد خبر: ۱۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 December 2015


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی تنها یک خاطره سیاسی در تاریخ انقلاب اسلامی نیست بلکه این روز نماد حیات ، بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر دشمنان بین المللی ایران ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مفید کیائی نژاد شامگاه یکشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و آموزشی حوزه انتخابیه اش از 9دی در سال 1388 به عنوان روز بیداری و سرباز بودن تمام قد ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان خارجی ، قدرت طلبان و فریب خوردگان داخلی یاد کرد.

وی اظهار کرد: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران یک فتنه 8 ماهه را که توسط دشمنان علیه ایران و انقلاب اسلامی شکل گرفته و جریان یافته بود خنثی کرد زیرا در این روز مهم ملت ایران وحدت ، ولایت مداری و هوشیاری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی بیان کرد: مردم ایران در آن روزهایی که عده ای فریب خورده داخلی که طمع قدرت طلبی و قانون گریز بودند و رسانه های غربی و ضد انقلاب اسلامی با انتشار اخبار و گزارش های ساختگی و غیر واقعی در راه سمپاشی افکار عمومی و آسیب زدن به انقلاب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کردند به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را خلق کرند.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این روز ملت ایران حق را از باطل جدا کردند و دشمنان را به خارجی و داخلی را که دل به جریان فتنه انگیزی 88 برای آسیب زدن به انقلاب و نظام بسته بودند شکست داده و خانه نشین کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 برای دشمنان ایران اسلامی یک فرصت طلایی و ناب بود خاطر نشان شد: این فتنه با برنامه ریزی و صرف هزینه های بالا علیه ایران اسلامی شکل گرفت اما سایه و پیامدهای منفی و زیانبار آن با آگاهی و بصیرت مردم انقلابی و ولایت مدار ایران برچیده شد و روزی ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی به نام 9 دی به ثبت رسید.

کیائی نژاد ادامه داد : این روز فقط روز خاطر انگیز در اذهان مردم ایران که حکایت از حماسه گری آنان داشته باشد نیست چرا که آنان بار دیگر در این روز به دشمنان یادآوری می کنند در صحنه دفاع از ارزش ها و دست آوردهای اسلامی و انقلابی همانند یک سرباز تمام قد ایستاده اند.

وی ضمن اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی از مسوولان ، فعالان آموزشی و فرهنگی خواست نسبت به جنگ نرم دشمن هوشیار باشند و با برنامه ریزی و گسترش فعالیت های مناسب از آسیب دیدگی به جامعه جلوگیری کنند.

شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در غرب کرج مرکز البرز قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار