سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان:

شاهد تحولات عظیمی به زودی در سواحل مکران خواهیم بود

سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و مسئولان، سبب رشد و توسعه این منطقه شده ‌و به زودی شاهد تحولات عظیمی در سواحل مکران خواهیم بود.
کد خبر: ۱۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 02 January 2016

محسنعلی گلشنی در نشست هم‌اندیشی توسعه سواحل مکران که در اداره کل شیلات‌ سیستان و بلوچستان برگزار شد با اشاره به قابلیت‌های شیلاتی و دریایی افزود: 300 کیلومتر مرز آبی و ساحل زیبا و بکر، وجود 11 بندر صیادی و مرکز تخلیه صید‌، پنج موج‌شکن مردمی در چابهار و کنارک و 42 هزار هکتار زمین مستعد پرورش میگو در منطقه، ظرفیت خوبی برای توسعه منطقه است.

سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی با دستور مقام معظم رهبری مسئول هدایت توسعه سواحل مکران است و دکتر سیاری نیز تاکنون سفرهای متعددی به این منطقه داشته است.

وی خاطر‌نشان کرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و مسئولان، سبب رشد و توسعه این منطقه شده ‌و به زودی شاهد تحولات عظیمی در سواحل مکران خواهیم بود.

سرپرست شیلات سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این منطقه رتبه دوم صید در اقیانوس هند بعد از اندونزی را دارد و ‌ظرفیت خوبی برای توسعه سواحل مکران را سبب شده است.

گلشنی بیان داشت: در سند توسعه سواحل مکران در بحث توسعه شیلات سیستان و بلوچستان استحصال یک میلیون تن صید از دریا و ایجاد 300 هزار فرصت شغلی در استان پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار