بیانیه دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مظلومانه واعدام حجه الاسلام و المسلمین شیخ نمر توسط رژیم آل سعود

حجه الاسلام والمسلمین شیخ باقر نمر چه گناهی داشت به جز عمل به این حکم دینی « امر به معروف و نهی از منکر» حاکمان برای جلوگیری از تعدی و ظلم به مسلمانان؟
کد خبر: ۱۵۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 03 January 2016

دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مظلومانه واعدام حجه الاسلام و المسلمین شیخ نمر توسط رژیم آل سعود بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

خبر تأسف انگیز و دردآور شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ باقر النمر با جمعی از یاران و همراهانش به دست رژیم آل سعود جان هر انسان آزاده ی را به درد آورد.

حجه الاسلام والمسلمین شیخ باقر نمر چه گناهی داشت به جز عمل به این حکم دینی « امر به معروف و نهی از منکر» حاکمان برای جلوگیری از تعدی و ظلم به مسلمانان؟

متاسفانه آل سعود با این اعدام نابخشودنی، نشان داد که واقعا دارای حکام نادانی شده و گرفتار چند جوان ناپخته و اسیر شهوات قدرت می باشد که خیال میکنند با اعمال قدرت و زور بر علیه مسلمانان و بویژه شیعیان می توانند قدرت و زور بازوی خود را به رخ دنیا بکشند ! حاشا و کلا که با این اعمال ستمگرانه که در یمن و عراق و سوریه و نیجریه در پیش گرفته اند، مطمئنا با سرعت بیشتری به سوی اضمحلال و فروپاشی در حرکت می باشند.

دفترجمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی با نهایت حزن و اندوه، ضمن محکوم نمودن این اقدام نادرست و خشونت آمیز و تسلیت به خاندان بزرگ شیخ نمر وپیشگاه مقدس صاحب‌الامر(عج) و همه امت اسلام ، اعلام می نماید: حکومت آل سعود که دشمن اول جهان اسلام، یعنی صهیونیزم را رها کرده و به کشتن شهروندان خود روی آورده است، از ترور و اعدام و خشونت طرفی نخواهد بست و برای بقای خود به جای این گونه اقدامات و یا اتکاء به دشمنان اسلام و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع، بهتر است به فکر تأمین حقوق شهروندان و رعایت حسن همجواری با مردم مسلمان منطقه و رعایت اخوت و برادری در امت اسلام و مقابله با صهیونیزم جهانی، باشد.

دفتر نمایندگی جمعیت دفاع ملت فلسطین استان آذربایجان غربی

13/دی ماه 1394

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار