دامداران از نقدینگی رنج می برند

تابناک: مدیرعامل اتحادیه تعاونی دامداران استان اصفهان گفت: برخی از کارخانجات پرداختشان عقب افتاده است و دامدار هم نمی تواند شیر را با قیمت تمام شده به فروش برساند.
کد خبر: ۱۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 22 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان قاسم علی حسن زاده در گفت گو باخبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، با بیان اینکه پرداخت نشدن یارانه سه ماهه اول سال جاری از مشکلات دامداران است، اظهار کرد: دولت برای پرداخت مابه تفاوت قیمت تمام شده به دامداران 225 میلیارد تومان درسه ماهه اول سال در نظر گرفته بود، اما تنها مقداری از آن پرداخت شده که مربوط به دامدارانی است که مستقیم به کارخانجات شیر را تحویل می دهند، اما به عمده دامدارانی که با ایستگاه ها، تعاونی ها و اتحادیه ها کار می کردند یارانه را پرداخت نکردند.

وی ادامه داد: مشکل نقدینگی از مسائل دامداران می باشد چرا که برخی از کارخانجات پرداختشان بسیار عقب افتاده است و دامدار هم نمی تواند شیر را با قیمت تمام شده به فروش برساند علی رغم اینکه دولت در ستاد تنظیم بازار قیمت تمام شده را 1440 تومان مشخص کرده ولی متاسفانه دامداران در کارخانجات نتوانستند با این قیمت شیر خود را به فروش برسانند.

حسن زاده خاطر نشان کرد: دولت پیگیر تصویب این مصوبه نشده و تنها کاری که توانسته انجام دهد این بود که از آذر ماه تاکنون خرید تضمینی شیر با قیمت 1440 تومان را آغاز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار