مصالحه 80 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری ها در کرمانشاه

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از مصالحه 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به دواير مشاوره کلانتري هاي استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۱۶۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 09 January 2016
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان از مصالحه 80 درصدی پرونده های ارجاعی به دواير مشاوره کلانتری های استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمويی گفت: امنيت رواني و اجتماعي جامعه، ازاهم وظايفي است که نيروي انتظامي به عنوان نيروي تامين کننده در سطح جامعه به آن مي پردازد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي بر اساس قانون، مسئول مبارزه با جرائم و ناهنجاري هاي اجتماعي با رويکرد جامعه محوري و با اتکاء به علوم جديد،گام هاي بلندي به سوي مقابله باعلل وقوع و فراواني جرم در جامعه برداشته است.

سرهنگ آمويی با اشاره به راه اندازي مراکز مشاوره درخصوص جامعه محوري پليس، گفت: با اين عمل، نگاه مردم به پليس از يک عامل امر و نهي به عنصري مشاور و مهربان تغيير پيدا کرده است.

معاون اجتماعي انتظامی کرمانشاه با بيان اينکه در 9 ماهه امسال، با تلاش كارشناسان مرکزمشاوره و دوائر مددکاري کلانتري ها، پنج هزار و 454 نفر از خدمات مشاوره بهره مند شدند، تصريح کرد: طي اين مدت، 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به دايره مشاوره و مددکاري در سطح كلانتري هاي استان به مصالحه ختم و از ارجاع آنها به مراجع قضائي جلوگيري شده است.

سرهنگ آمويی با اشاره به افزايش 10درصدي ورودي پرونده ها و مصالحه در مراکز مشاوره نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت:واحدهاي مشاوره كلانتري ها در دو شيفت صبح و عصر پاسخگوي سوالات و مشكلات شهروندان درحوزه خانوادگي،حقوقي و آسيب هاي اجتماعي هستند.

شهروندان مي توانند همه روزه در ساعات اداري به اين واحدها مراجعه و از خدمات رايگان مشاوره پليس بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار