دانشگاه آزاد یزد در 60 رشته دانشجو می پذیرد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از پذیرش دانشجوی با آزمون و بدون آزمون در افزون بر 60 رشته تحصیلی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 13 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سید علی المدرسی افزود: پذیرش این تعداد دانشجو در رشته های تحصیلی کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته یزد انجام می گیرد.

وی درباره پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: این دانشگاه از دی 1361 با هدیه پر خیر و برکت امام خمینی (ره) و با همت زنده یاد علی سلطانی بنیانگذار واحد و با جذب 180 دانشجو در چهار رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: اکنون با نزدیک به 18 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی جزو یکی از دانشگاه های آزاد اسلامی برتر کشور و بزرگترین مرکز آموزش عالی استان یزد است.
معاون دانشگاه آزاد یزد خاطر نشان کرد: این دانشگاه با درایت حمید میر زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سخت کوشی محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بسیاری از موارد از افتخارات کسب شده توسط دانشجویان به خود می بالد.
المدرسی درباره انتخاب رشته و اطلاعات تکمیلی دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در 6 رشته کاردانی پیوسته، 10 رشته کاردانی نا پیوسته و 43 رشته کارشناسی پیوسته، 15 رشته کارشناسی نا پیوسته می توانند تا نیمه بهمن ماه امسال برای ثبت نام از طریق سایت www.azmoon.org رشته محل را انتخاب کنند.
وی افزود: اطلاعات کد رشته های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سایت www.iauyazd.ac.ir قابل دسترسی و مشاهده است.
معاون دانشگاه آزاد یزد گفت: رشته های کاردانی پیوسته در محل آموزشکده سما واحد یزد دایر می شود.
المدرسی خاطر نشان کرد: کارشناسان دانشگاه آزاد واحد یزد از طریق شماره تلفن های 31872480 و 31872481 آماده پاسخگویی به داوطلبان هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار