پلیس راه یکی از عوامل ترافیک

سردرگمی مسافران در شلوغ‌ترین جاده کشور

در روزهای ابتدایی تعطیلات مانند 28 و 29 اسفند 93، قرار بود جاده چالوس از جنوب به شمال برای ساعاتی یک طرفه شود، اما تغییرات گسترده در این برنامه، مسافران را سردرگم کرده و همین امر از جمله عوامل اصلی ترافیک به شمار می آید.
کد خبر: ۱۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 25 March 2015

به گزارش تابناک – البرز: محور کرج – چالوس در کنار آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین یکی از شلوغ ترین و پرترافیک ترین جاده های کشور در تعطیلات به ویژه ایام نوروز است.

پلیس راه طی سال های اخیر برای کنترل بار ترافیک این محور اقدام به یک طرفه کردن حرکت خودروها در محدوده میدان امیر کبیر کرج تا مرزن آباد می‌کند.
این محدودیت در تمام روزهای تعطیل سال از جمله روز جمعه اعمال می شود.
در نوروز امسال نیز پلیس راه برای تخلیه بار ترافیکی در این محور، چند روز در جاده چالوس، محدودیت ترافیکی اعمال کرد.
به عنوان نمونه در روزهای ابتدایی تعطیلات مانند 28 و 29 اسفند 93، قرار بود جاده چالوس از جنوب به شمال برای ساعاتی یک طرفه شود، اما تغییرات گسترده در این برنامه، مسافران را سردرگم کرده و همین امر از جمله عوامل اصلی ترافیک در این محور به شمار می آید.
بر اساس این گزارش، در روزهای چهارم و پنجم فروردین 94 نیز قرار بود طی ساعاتی حرکت خودروها از مرزن آباد در استان مازندران به سمت کرج در استان البرز یک طرف باشد.
اما روز گذشته پلیس راه به ناگهان این برنامه را تغییر داد.
سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز درباره این تغییر برنامه گفته است: حجم سفرها از جنوب به سمت شمال در جاده کرج - چالوس زیاد است، اما تردد خودرو از شمال به جنوب در وضعیت عادی قرار دارد که همین امر اجرای طرح محدودیت را تا اطلاع بعدی منتفی کرد.
وی یادآورشد: پیش ازاین قراربود تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کرج – چالوس از مسیر جنوب به سمت شمال از ساعت 12 سه شنبه چهارم فروردین ماه لغایت سه بامداد روز چهارشنبه ممنوع شود.
این تغییر ناگهانی در برنامه پلیس راه، موجب شد که تعداد زیادی از خودروها و مسافران نوروزی سرگردان و بلاتکلیف باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار