بهره‌مندی 17هزار مددجو ازخدمات مشاوره‌ای

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان از بهره‌مندی17 هزار و 390 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از خدمات مشاوره‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 16 January 2016

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان از بهره‌مندی17 هزار و 390 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از خدمات مشاوره‌ای خبر داد.

به گزارش فارس،علی‌اکبر مرادی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار و 390 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه مشاوره در راستای حفظ سلامت روان و عزت نفس خانواده‌های زیر پوشش ارائه می‌شود، افزود: خدمات مشاوره رایگان و به صورت فردی، گروهی و راهنمایی در قالب 10 هزار و 707 جلسه به مددجویان ارائه شده است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: اصلی‌ترین مشاوره‌های ارائه شده به مددجویان در زمینه مشاوره‌های پیش از ازدواج، شغلی، تحصیلی، خانوادگی و تربیت فرزندان بوده است.

وی ادامه داد: روانشناسی اسلامی، تشخیص و درمان، اختلال کمبود توجه، پیش فعالی‌، مهارت‌های ارتباطی و خودآگاهی، شناخت درمانی معنوی مذهبی، درمان اختلال افسردگی از موضوعات مطرح شده برای خانواده‌های زیر پوشش از دیگر خدمات جلسات مشاوره بوده است.

مرادی تصریح کرد: اگر تمرکز ما در حوزه فرهنگی و توجه به مسائل مشاوره در این خانواده‌ها تقویت شود به طور قطع رویکرد اقتصادی خانواده‌ها اثرگذارتر است.

وی افزود: این موضوع می‌تواند زمینه خودکفایی و توانمندی مددجویان را فراهم کند تا از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار