تیم والیبال جواهری گنبد در خانه نتیجه را به آرمان اردکان واگذار کرد

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در یکصدمین بازی لیگ برتر والیبال مردان کشور شامگاه یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان تیم آرمان ورزشی اردکان بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 January 2016
این بازی در قالب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال برگزار شد و تیم آرمان ورزشی اردکان برتری خود در مقابل میزبان را از آغاز به نمایش گذاشت و در گیم اول با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید.
در گیم دوم بازی نیز تلاش های عظیم جزیده سرمربی بازرگانی جواهری گنبد و یاران او در زمین بی نتیجه بود و آرمان ورزشی ازدکان با حفظ برتری خود با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسید.
برتری تیم میهمان در گیم سوم این بازی چشمگیرتر هم شد و آرمان اردکان در این گیم، تیم جواهری گنبد را در امتیاز 15 متوقف کرد و با برتری 25 بر 15 در این گیم، در نتیجه کلی نیز سه بر صفر پیروز این دیدار در خانه حریف خود شد.
پیش از این بازی، آرمان ورزشی اردکان و بازرگانی جواهری گنبد به ترتیب با 18 و 16 امتیاز در رده های نهم و دهم جدول دوازده تیمی رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار داشتند.
بهروز جعفری به عنوان داوری اول قضاوت این دیدار را برعهده داشت و وحید پورکاشیان به عنوان داور دوم وی را در امر قضاوت یاری کرد؛ نظارت این بازی نیز بر عهده اسماعیل صباغ بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار