فرمانده انتظامی چالوس

انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه غرب مازندران

فرمانده انتظامی چالوس از انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه، ساختمان‌های نیمه کاره و اموال داخل خودرو توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 19 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علی‌رضا قدیمی اظهار داشت: در راستای تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از سرقت این اماکن، فرماندهان انتظامی مازندران با تقویت گشت‌های انتظامی تاکنون موفق به دستگیری سارقان و انهدام چندین باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه، نیمه کاره و اموال داخل خودروها در مناطق گردشگری شده و فرماندهی انتظامی چالوس موفق به انهدام باند سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در چند شهر این استان کرده است.

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه، اموال داخل خودروها و سرقت تجهیزات ساختمانی از ساختمان‌های نیمه کاره، رها شده  موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

قدیمی گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی و تحقیقات انجام شده فردی به نام مهدی -  فکه دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به 20 فقره سرقت از ویلاها، اموال داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان‌های چالوس، عباس آباد و کلارآباد با همدستی 5 نفر دیگر اعتراف کرد.

قدیمی خاطرنشان کرد: همدستان متهم دستگیر و اموال سرقتی که ارزش تقریبی آن 300 میلیون تومان برآورد شده از متهم و همدستان وی کشف شد.

وی گفت: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار