سیاوش سام فردیس به دیدار حریفان می‌رود

کد خبر: ۱۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس گفت:مسابقات والیبال قهرمانی زیرگروه مردان کشور(دسته دوم) در حالی از ششم بهمن ماه آغاز می شود که سیاوش سام فردیس به نمایندگی از البرز در این رقابت ها حضور خواهد یافت و به دیدار حریفان قدرتمند و متمول خود می رود.

مهدی محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با نام یادوارده 200 شهید والیبالیست کشور به صورت متمرکز در چهار گروه مقدماتی و با حضور 20 تیم از سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: دور رفت این رقابت ها 7 تا 12 بهمن ماه در چهار شهر برگزار می شود و دور برگشت مسابقات زیر گروه نیز از 17 تا 22 بهمن پیگیری خواهد شد.

وی گفت: سیاوش سام فردیس در گروه دوم این مسابقات با تیم های فرش محتشم کاشان، سپهر الکتریک قزوین و شهرداری جوان اراک هم گروه است.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس گفت: فردیس دارای ورزشکاران شاخص بسیاری است که تاکنون در مسابقات کشوری و استانی توانستند با توجه به تمام کمبودها اما در رشته های مختلف خوش درخشیده اند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت دارای 12 مجموعه ورزشی و یک زمین فوتبال با 15 هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار