تردد استاندار البرز با وسیله حمل و نقل عمومی در روز هوای پاک

کد خبر: ۱۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


همزمان با روز هوای پاک دراستان البرز شاهد برگزاری آیین ها و برنامه های مختلفی برای ترویج فرهنگ استفاده از سرویس حمل ونقل عمومی بودیم و استاندار البرز نیز با تردد به وسیله اتوبوس یکی خطوط شهری کرج، اهمیت این موضوع را بیش از پیش یادآوری کرد.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی به همراه مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز بدون هماهنگی قبلی در ایستگاه اتوبوس میدان سپاه سوار یکی از اتوبوس های این خط شد و خیابان شهید بهشتی یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر کرج را تا میدان توحید با اتوبوس درکنار شهروندان طی کرد.

اگرچه درنشست های مختلف، بارها استاندار البرز دغدغه خود را در زمینه ترافیک و آلودگی هوا بیان کرده بود، اما این حضور میدانی استاندار بیانگر اهمیت بالای موضوع بود.

استاندار البرز روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار کرد: بخشی از آلاینده های هوا عمومی و کلی بوده که شامل مواردی همچون خودروها هستند که بخش عمده ای از سوخت را نیز مصرف می کنند. بنابراین استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی بهترین راهکار دراین زمینه به شمار می رود.

سید حمید طهائی افزود: با توجه به این مهم، توسعه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گرفته و در شورای ترافیک اقدامات خوبی در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: اگرچه اقدامات لازم دراین زمینه درحال انجام است، اما نیازمند به عزم همگانی و مشارکت بیش از گذشته عموم برای رفع آلودگی هوا در کرج هستیم.

طهائی ادامه داد: یکی از موارد مهمی که دراین زمینه تاثیرگذار است، توسعه دولت الکترونیک است که این مهم از دید با تدبیر دولت یازدهم پنهان نمانده و اجرایی شدن هرچه بیشتر این طرح شاهد رفع بسیاری از مشکلات در زمینه آلودگی و ترافیک خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار