کشف دو کیلو و 560 گرم طلای خارجی قاچاق در گمرک قشم

مدیرکل گمرک قشم از کشف دو کیلو و 560 گرم طلای خارجی قاچاق به ارزش افزون بر سه میلیارد ریال توسط کارکنان گمرک مسافری این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 21 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین سعیدی افزود: حامل این محموله تلاش داشت با استفاده از ازدحام جمعیت در ساعت شلوغی خروج مسافر از جزیره قشم، اقدام به خروج طلاها از گمرک اسکله شهید ذاکری کند که با درایت کارکنان گمرک متوقف شد.

وی اظهار کرد: به همراه این فرد 108 عدد النگو تک پوش در سایزهای مختلف، 36 عدد گردنبند و سینه ریز در اندازه های متنوع، سه عدد دستبند و دو جفت گوشواره طلا کشف شده است.

سعیدی اظهار کرد: فرد متهم که در هنگام سفر دو نایلکس به همراه داشت، پس از عبور از گیت بارزسی به سالن ارزیابی گمرک وارد می شود و بلافاصله دو تن از ارزیابان گمرک به وی مشکوک شده و در بازرسی از وی، این میزان طلا کشف می شود.

وی یادآوری کرد: متهم در اظهارات اولیه محتویات محموله خود را قطعات خودرو اعلام کرد ولی هوشیاری کارکنان گمرک مسافری اداره کل گمرک قشم، موجب کشف محموله قاچاق شده است.

سعیدی با بیان اینکه پرونده فرد متهم در دست رسیدگی توسط مسئولان قضایی است، گفت: پس از کشف طلاهای قاچاق، محموله فرد متهم توقیف و مراتب کشف کالای ظن قاچاق به مراجع قضایی انعکاس یافت.

بیش از شش هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در 9 ماه سال جاری، توسط نیروهای دریابانی در آب های جزیره قشم کشف شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار