کشف 61 دستگاه خودرو مسروقه

فرمانده انتظامي استان از کشف و دستگيري سه باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: از اين باند ها تا کنون 61 دستگاه خودرو کشف و به مال باختگان تحويل داده شد.
کد خبر: ۱۶۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 22 January 2016
فرمانده انتظامي استان از کشف و دستگيري سه باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: از اين باند ها تا کنون 61 دستگاه خودرو کشف و به مال باختگان تحویل داده شد.


به گزارش خبرگزاري آريا،سردار "کاظم مجتبايي"با بيان اينکه در يک هفته گذشته پليس توانست سه باند مهم سرقت خودرو را شناسايي کند، افزود: از اين باندها تا کنون 61 دستگاه خودرو کشف و به مال باختگان تحويل داده شد.
وي تصريح کرد: در اين عمليات 25 سارق و مالخر دستگير شدند که اين افراد خودروهاي مسروقي را به شيوه‌هايي چون فروش خودرو در استان‌هاي ديگر، فروش برخي قطعات خودرو و يا فروش و معاوضه در برخي سايت‌هاي تجاري اقدام مي‌کردند.
سرقت به صورت خانوادگي
سردار مجتبايي با بيان اينکه رعايت برخي نکات ايمني مي‌تواند ما را در نگهداري اموال و افزايش ضريب امنيت خودرو کمک کند، عنوان کرد: سارقان شيوه‌هاي مختلفي براي سرقت دارند و يکي از اين باندهاي کشف شده خودرو نيز به صورت خانوادگي اقدام به سرقت مي‌کردند.
وي با اشاره به اينکه اکثر سارقان داراي سابقه سرقت و فروش مواد مخدر هستند، گفت: جرايم با هم در ارتباط هستند و برخي جرايم مي‌تواند علتي براي جرم‌هاي بعدي شود.
فرمانده انتظامي استان قم ابراز داشت: دي ماه امسال در مقايسه مشابه با سال گذشته 8 درصد سرقت‌هاي استان کاهش داشته است و اين نشان از تلاش پليس براي برقراي امنيت دارد.
سردار مجتبايي از همکاري دستگاه قضا و دادستان تشکر و از رئيس پليس آگاهي استان و چندتن از کارآگاهان نيز تقدير کرد. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار