مسئول ستاد مسافران نوروزی شهرضا:

اسکان بیش از ۱۷هزار مسافر در شهرضا

تابناک: مسئول ستاد مسافران نوروزی شهرضا گفت: از ابتدای نوروز تا شب گذشته ۵ فروردین بیش از ۱۷ هزار مسافر در شهرضا اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 28 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسنعلی انصاری با بیان اینکه هماهنگی‌های بسیار خوبی به منظور اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان شهرضا انجام شده، اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در اسکان مسافران نوروزی دارد و ما نیز تلاش کرده‌ایم که بتوانیم بهترین شرایط را در شهرستان برای اسکان در مدارس و کمپینگ‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: 50 مدرسه با 380 کلاس درس و 15 نمازخانه از میهمانان نوروزی پذیرایی می‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کلاس‌های مدارس شهرستان مجهز به فرش، وسایل بهداشتی و امکانات خواب، تلوزیون و یخچال است.

مسئول ستاد مسافران نوروزی شهرضا گفت: کار اسکان مسافران نوروزی از طریق ستاد اسکان مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به طور میانگین از ابتدای نوروز هر شب 2 هزارو 500 مسافر اسکان داده می‌شوند، بیان کرد: از ابتدای نوروز تا شب گذشته 5 فروردین بیش از 17 هزار مسافر در شهرضا اسکان داده شدند.

انصاری افزود: 90 درصد از مسافران نوروزی در مدارس شهرضا و مابقی در کمپینگ‌ها، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و امامزاده شاهرضا(ع) اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تلاش می‌کنند تا زمینه ارائه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران را در این ایام فراهم کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار