پژوهش های انجام شده نوش داروی پس از مرگ سهراب نباشند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان نیازمند پژوهش هایی است که نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشند و بتوان در مواقع ضروری و به هنگام از نتایج آن ها استفاده کرد.
کد خبر: ۱۷۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 26 January 2016
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان نیازمند پژوهش هایی است که نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشند و بتوان در مواقع ضروری و به هنگام از نتایج آن ها استفاده کرد.

به  گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دکتر یوسف شاه حسینی که صبح امروز در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی، موضوعات و دغدغه های بسیاری وجود دارند که باید با در پیش گرفتن نوعی نگاه هوشمندانه به حل و فصل آن ها پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت نقش تشکلهای غیردولتی در جامعه عنوان کرد: باید با یک عزم جدی به سمت تقویت و فعالسازی تشکلهای غیردولتی گام برداریم و این موضوع را به عنوان یک اولویت و ضرورت دنبال کنیم چرا که در این عرصه دارای ظرفیت های خوبی هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری افزود: چرایی عدم حضور و نقش آفرینی تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف، موضوع مهمی است که باید با یک نگاه علمی به بررسی و تحلیل آن بپردازیم.

این مدیر ارشد با اشاره به ضرورت هم اندیشی میان نخبگان اجرایی و نظری گفت: افراد صاحب نظر بسیاری در حوزه های مختلف وجود دارند که دارای طرح و ایده هستند و در عین حال مدیران توانمندی نیز در سیستم اداری حضور دارند که با همفکری و هم افزایی میان این دو گروه می توان امکان بهتری برای پیشبرد کارها و برنامه ها پدید آورد.

دکتر شاه حسینی در ادامه سخنانش سه مولفه توانمندسازی تشکلهای غیردولتی، هم اندیشی بین حوزه تئوریک با حوزه عمل و سازماندهی مجدد برای پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی را سه نکته مهمی دانست که باید به آن توجه جدی کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین با تاکید بر ضرورت بازنگری مجدد در خصوص پژوهش های صورت گرفته اظهار کرد: استان نیازمند پژوهش هایی است که نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشند و بتوان در مواقع ضروری و به هنگام از نتایج آن ها استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار