معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران

لزوم افزایش جایگاه جهاد دانشگاهی در پایش کسب و کار در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اظهار کرد: جهاد دانشگاهی توانایی دارد با هماهنگی سازمان‌های مختلف در رونق کسب و کار در استان با تمام توان وارد شود.
کد خبر: ۱۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رازجویان گفت: با توجه به اینکه ارتباط بین فارغ‌التحصیلان و بازارکار باید مستحکمو قوی باشد همایش پایش جهاد دانشگاهی می تواند در این راستا بسیار موثر باشد.

وی افزود: متاسفانه دانش‌آموختگان سراغی از بازارکار ندارند و باید مجموعه ای ارتباط بازار با دانشگاه را برقرار کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی در این زمینه می‌‌توان با فعالیت بیشتر تعامل بین دانشگاه و بازار را با همکاری جهاد دانشگاهی ایجاد کرد.

رازجویان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با هماهنگی سازمان‌های مختلف در رونق کسب و کار در استان با تمام توان وارد شود و نیاز بود کهدر چنین برنامه‌هایی مالکان بنگاه‌های اقتصادی را با خود همراه کنیم.

وی با بیان اینکه پایش کسب و کار می‌تواند دانش آموختگان دانشگاه را با خود همراه کند، افزود: جهاد دانشگاهی هماهنگی بیشتری با اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی داشته باشد و مجوزات لازم را برای ورود موثردر فضای آموزش مهارتی، پژوهش و مشاوره کسب و کار اخذ کند.

رازجویان گفت: با توجه به وجود کارگروه کسب و کار در اداره کل کار، رفاه و تامین اجتماعی، جهاد دانشگاهی باید به عضویت این کارگروه درآید و این ارتباطات می تواند جهاد دانشگاهی را در این عرصه ها فعال کند.

وی پیشنهاد داد: جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها دفتری برای ارتباط دانشجویان جویای کار دایر و دانشجویان علاقه‌مند را جذب بازار کار کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار