آماده سازی پارک جنگلی قوچک برای روز طبیعت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: آماده سازی پارک جنگلی قوچک برای حضور شهروندان در روز 13 فروردین (روز طبیعت) با کمک بیش از 2هزار نیروی کارشناس و کارگر به سرعت در حال انجام است.
کد خبر: ۱۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 28 March 2015
به گزارش ایرنا مجتبی عبدالهی افزود: حدود یک هزار و 400 هکتار از جنگل های شمال و جنوب اتوبان شهید بابایی در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستور شهردار تهران در روز 17 اسفندماه گذشته، تحویل گرفته شد که در حال حاضر آماده سازی بوستان جنگلی قوچک با پیشرفت 70 درصدی درحال انجام است.

وی تاکید کرد: درصدد آن هستیم که کار آماده سازی این پارک جنگلی را تا روز سه شنبه 11 فروردین به اتمام برسانیم و در دو روز باقیمانده نیز به رفع نواقص آن بپردازیم.

عبدالهی با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت این پارک جنگلی در حال انجام است، گفت: حدود 110آلاچیق، 2 هزار دستگاه صندلی پارکی، یک هزار سطل زباله، 200 دستگاه باربیکیو، ایجاد نمازخانه های متعدد برای بانوان و آقایان در این پارک در حال احداث است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تامین روشنایی کلیه معابر اصلی همراه با نصب پایه های چراغ، تامین و ساخت شبکه برق 20 کیلوواتی افزود: جانمایی و نصب 15 منبع آب شرب، نصب 50 دستگاه سرویس بهداشتی (هر کدام4 چشمه؛ جمعا 200 چشمه)، پیش بینی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نصب 1230 پایه تابلوی راهنمایی و رانندگی، ساخت 9زمین بازی برای کودکان، شش زمین بازی برای بزرگسالان، ایجاد مکان های ورزشی مانند زمین فوتبال، گل کوچک و... در حال آماده سازی و نصب در پارک جنگلی قوچک است.

به گفته عبدالهی آماده سازی و ساخت 14 پارکینگ خودرو(اصلی و فرعی) با گنجایش بیش از سه هزار دستگاه خودرو برای استفاده شهروندان نیز در حال انجام است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار