پیشرفت ۴۱ درصدی طرح‌های عمرانی بازارچه‌های مرزی استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه ۴۱ درصد است.
کد خبر: ۱۷۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 30 January 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه ۴۱ درصد است.

عبداله بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی در بازارچه مرزی سومار 66 درصد، بازارچه شوشمی در شهرستان پاوه 52 درصد، مرز رسمی پرویزخان 50 درصد، بازارچه شیخ صله 22 درصد و بازارچه تیله‌کوه 18 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعتبار طرح‌های در حال ساخت بازارچه‌های مرزی مذکور را 80 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در مساحت 198 هکتاری برای پنج بازارچه با پیشرفت فیزیکی 41 درصدی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های مرزی با پتانسیل نهفته بستر مناسبی برای توسعه و اشتغالزایی منطقه محسوب می‌شوند، افزود: علاوه بر پنج بازارچه، منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نیز در زمینی به مساحت 41 هکتار، با اعتبار 52 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 32 درصد هم اکنون در حال ساخت است.

بهادری با اشاره به طرح‌های در دست ساخت حوزه فنی و اجرایی استان کرمانشاه گفت: امسال در این حوزه عملیات اجرایی 24 طرح با زیربنای 25 هزار متر مربع و اعتبار تخصیص یافته 92 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی سه طرح بیمارستانی با 704 تخت و با زیربنای 68 هزار متر مربع  را از جمله طرح‌های در دست ساخت امسال اعلام و بیان کرد: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های پاوه با 78 درصد پیشرفت فیزیکی و اسلام آباد غرب با 82 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارند و بیمارستان کرمانشاه نیز در مرحله نهایی کردن نقشه‌ها و انتخاب پیمانکار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد و بیان کرد: امسال اعتبار پروژه‌های ملی و بیمارستانی 120 میلیارد ریال بوده است.

بهادری از تحویل دو هزار و 149 واحد مسکن مهر و افتتاح 19 طرح عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتبار 510 میلیارد ریالی مربوط به حوزه راه، فنی و اجرایی، مدیریت مسکن و ساختمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار