معاون امور عمرانی استاندار قم:

همه پروژه‌های عمرانی استان قم فعال است

معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی هیچ پروژه غیرفعالی نداریم و تمام پروژه‌ها فعال هستند، هر چند روند اجرای پروژه‌ها به دلیل مسائل مالی و فنی چندان مطلوب نیست ولی پروژه متوقف در استان نداریم.
کد خبر: ۱۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵ 02 February 2016
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در نشست مطبوعاتی با اشاره به 76 پروژه که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: بالغ بر 400 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که در قالب برنامه‌هایی مانند عمران شهری، روستایی، صنعت، کشاورزی، مسکن، آموزش، درمانی، ورزشی و تفریحی با حضور مسئولان افتتاح و سه پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل 13 پروژه در زمینه عمران شهری، 15 پروژه در زمینه عمران روستایی، 20 پروژه در بخش کشاورزی، سه پروژه صنعتی، دو پروژه مسکن، 17 پروژه آموزشی، دو پروژه پزشکی و مراکز درمانی و چهار پروژه تفریحی و ورزشی است.

معاون امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اهمیت پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها نقش مناسبی در بهبود شرایط اقتصادی و زندگی مردم استان خواهند داشت، در حوزه پروژه‌های عمرانی هیچ پروژه غیرفعالی نداریم و تمام پروژه‌ها فعال هستند، هر چند روند اجرای پروژه‌ها به دلیل مسائل مالی و فنی چندان مطلوب نیست ولی پروژه متوقف در استان نداریم.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص که قرار است افتتاح شود، گفت: 2 هزار و 218 واحد مسکونی افتتاح می‌شود، که از این تعداد افتتاح هزار و پنج واحد از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی در پردیسان صورت می‌گیرد و 3 هزار و 500 واحد باقیمانده در 6 ماهه اول سال 95 افتتاح می‌شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: بالغ بر هزار و 200 واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مناطق و شهرهای اطراف استان و محدوده پردیسان افتتاح می‌‌شود.

وی عنوان کرد: 17 واحد آموزشی در رده‌های مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان افتتاح می‌شود و پروژه شاخص دیگر گازرسانی است که بخشی از مناطق روستایی و محله هشت پردیسان را در بر می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قم افتتاح سه طرح صنعتی را از پروژه‌های شاخص دیگر ذکر کرد و افزود: بحث اشتغال یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان در استان و کشور است که افتتاح سه پروژه صنعتی نقش موثری در اشتغال استان می‌تواند داشته باشد.

وی به پروژه‌هایی که به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود، اشاره کرد و افزود: پروژه‌های گازرسانی به روستای وشنوه در بخش کهک، احداث هزار واحد مسکونی و شبکه انتقال فاضلاب شهرک امام حسن از جمله این پروژه‌ها است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار