5 مرکز امدادی و درمانی در 3 شهرستان استان البرز افتتاح می‌شود

کد خبر: ۱۷۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 5 مرکز امدادی و درمانی در سه شهرستان استان البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احسان نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم از مهمترین اهداف ما است.

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده سه پایگاه امدادی و درمانی در سه شهرستان از استان البرز راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این سه پایگاه در شهرستان‌های کرج، ‌طالقان و اشتهارد است که در ایام الله دهه فجر راه‌اندازی می‌شود.

نصیری با بیان اینکه در این ایام اعزام کاروان سلامت را نیز به مناطق محروم استان خواهیم داشت افزود: درمانگاه جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با ارائه خدمات پزشکی، واکسیناسیون، پرستاری و ... آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پایگاه بین شهری شهدای اشتهارد، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد و فیزیوتراپی این شهرستان به همت مسئولان شهرستان نیز برای ارائه خدمات به مردم آماده بهره‌برداری است.

*بهره‌برداری از پایگاه بین شهری امداد و نجات شهرستان طالقان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری پایگاه بین شهری امداد و نجات شهرستان طالقان خبر داد و افزود: این پایگاه نیز در ایام الله دهه فجر راه اندازی می‌شود.

نصیری همچنین به برپایی چادر سلامت در این استان اشاره کرد و افزود: با نصب این چادرها اقدامات در مناطق محروم استان البرز اقدامات جهت گرفتن فشار خون، تست قند خون و اجرای طرح نیابت (عیادت از خانواده معزز شهداء عیادت از بیماران و سرای سالمندان،خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست) و ... انجام می‌شود.

به گفته وی در این ایام همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویژه دانشجویان مرکز جامع علمی کاربردی هلال و امدادگران و جوانان و طرح حمایت ماندگار با شعار (اهداء خون سالم ) برگزار می‌شود.

نصیری در ادامه سخنان خود به برنامه ویژه روز 22 بهمن توسط این جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان البرز علاوه بر حضور در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در قالب پوشش امدادی و برپایی چادرهای سلامت در طول مسیر راهپیمایی خدمات لازم را به راهپیمایان ارائه می‌دهد.

به گفته وی برپایی ایستگاه نقاشی، مانور عملیات راپل توسط تیم توانا و تیم کوهستان از برنامه‌های ویژه روز 22 بهمن در این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار