بهره‌برداری از نخستین مرکز تفریحی دماوند

نخستین مجموعه تفریحی، گردشگری شهرستان دماوند روز شنبه همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آیینی با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 06 February 2016
ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند در آیین بهره برداری از مجموعه تفریحی، گردشگری دماوند اسکان گفت: دماوند یکی از 11 شهر نمونه گردشگری کشور است که این جایگاه نیازمند تامین زیرساخت های لازم در بخش های گردشگری، اقامتی، تفریحی و خدماتی است.

وی افزود: از سوی دیگر شهرستان دماوند به واسطه قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق و شمال کشور و دو محور پرتردد هراز و فیروزکوه، در فصول مختلف سال پذیرایی جمع زیادی از گردشگران است.

مجتبی حیدری مسئول اجرای پروژه اقامتی، تفریحی دماوند اسکان نیز دراین آیین گفت: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و حمایت ویژه دولت احداث و به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه این پروژه در راستای تامین زیرساخت های صنعت گردشگری شهرستان دماوند اجرا شده، افزود: مجموعه تفریحی، گردشگری دماوند اسکان با یک هزار و 200 مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث شده است.

وی اظهار کرد: این مجموعه دارای 18 سوئیت دو و سه تخته با تمامی امکانات رفاهی و خدماتی است.

دماوند به عنوان یکی از شهرستان های تابعه استان تهران با بیش از 100 هزار نفر جمعیت و پنج شهر در منطقه ای به وسعت 2800 کیلومتر مربع واقع شده که از شمال به استان مازندران و از شرق به فیروزکوه، از جنوب به گرمسار(استان سمنان) و از غرب به لواسان و تهران محدود می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار