جرقه امید برای پایان بلاتکلیفی اداری در پارس آباد

درخواست از "سروری" برای قبول مسئولیت فرمانداری پارس آباد

در شرایط حاضر مسئولیت فرمانداری پارس آباد در حالی به سروری پیشنهاد می شود که این شهرستان در عرض چهار ماه شاهد استعفای پرسر و صدای دو فرماندار بوده است و نماینده این شهرستان نیز اختلافاتی با برخی مسئولان ارشد استانداری دارد.
کد خبر: ۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 30 March 2015
برخی منابع آگاه گزارش داده اند که از سوی برخی مقامات ارشد استان رایزنی هایی با "صادق سروری" مدیرکل فعلی امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل در جریان است تا این چهره اعتدالی و ارزشی مسئولیت سنگین فرمانداری  شهرستان مرزی  پارس آباد را قبول کند.

به گزارش تابناک اردبیل، صادق سروری از چهره های سیاسی شناخته شده و اعتدالگرای شهر اردبیل بوده است. وی اصالتا متولد منطقه مغان است. سروری در دوران پرتب و تاب جریانات سیاسی در اواخر دولت خاتمی فرماندار اردبیل بود و در آن زمان باوجود فعالیت احزاب مختلف و بالا بودن تنش های سیاسی و انتخاباتی در سطح مرکز استان ، شیوه مدیریتی میانه روانه و در عین حال اصلاح گرانه ای را در کارنامه خود ثبت کرد که مورد قبول اکثر چهره های سیاسی معتدل اصولگرا و اصلاح طلب قرار گرفت.

 شیوه مدیریتی وی در آن مقطع  باعث مهار کم هزینه رویدادهای حساسی مانند تجمع برخی فعالان قوم گرا در مسجد سرچشمه شد. همچنین مهار تنش های پیش آمده بین دو کاندیدای رقیب در جریان مرحله دوم انتخابات مجلس هفتم در حوزه اردبیل و حل ریش سفیدانه ماجرا باعث شد این رویدادها هرگز به مرحله تبدیل شدن به بحران نرسند. 

اما در شرایط حاضر مسئولیت فرمانداری پارس آباد در حالی به سروری پیشنهاد می شود که این شهرستان در عرض چهار ماه شاهد استعفای پرسر و صدای دو فرماندار بوده است و نماینده این شهرستان نیز اختلافاتی با برخی مسئولان ارشد استانداری دارد.

در عین حال در هفته های منتهی به سال جدید شاهد استعفای معاون فرمانداری پارس آباد به دلیل اختلاف سلیقه با فرماندار فعلی بودیم و خبرهای ضد و نقیضی هم از احتمال استعفای امام جمعه این شهرستان به دلیل سالمندی و تمایل به بازنشستگی منتشر شده است.

با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس آینده و فضای پرشور و حساس انتخاباتی شهرستان پارس آباد باید منتظر ماند و دید که سروری با کوله باری از تجربیات مدیریتی خود در حوزه های سیاسی و اجرایی، آیا ریسک قبول مسئولیت سنگین فرمانداری پارس آباد را خواهد پذیرفت یا خیر؟

در حال حاضر به دلیل استعفای پی در پی فرمانداران سابق و وجود برخی اختلاف سلیقه ها در بین مسئولان رده بالای شهرستان پارس آباد ، نوعی بلاتکلیفی بر فضای اداری شهرستان پارس آباد حاکم شده است و در این وانفسا ، طرح نام یک مدیر باتجربه اصالتا مغانی که خط مشی اعتدالی و ارزشی دارد، تا حدودی فعالان سیاسی مغان و دلسوزان منطقه را به ایجاد فضایی بهتر برای کار و برنامه ریزی در پارس آباد امیدوار کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
اگه بیاد عالیه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار