چمن ورزشگاه تختی برای شهرداری آماده است

زمین چمن ورزشگاه تختی اردبیل برای بازی عصر امروز شهرداری مقابل ایرانجوان بوشهر آماده است و با وجود بارش برف طی دیروز و امروز آمادگی برای انجام بازی وجود دارد.
کد خبر: ۱۷۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 08 February 2016

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بازی دو تیم شهرداری اردبیل و ایرانجوان بوشهر از هفته 25 لیگ آزادگان از ساعت 14 عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که با وجود بارش برف و سرمای هوا بازی امروز در ورزشگاه تختی به انجام می‌رسد.

صمد نوتاش افزود: ما از صبح امروز سعی کردیم تا با برف‌روبی به موقع و رفع برخی از نواقصات شرایط زمین را برای بازی عصر امروز آماده کنیم که با تایید ناظر بازی هیچ مشکلی در برگزاری این مسابقه وجود ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با وجود تماشاگران و هواداران خونگرم اردبیل تیم شهرداری اردبیل در بازی عصر امروز بتواند حریف خود را شکست داده و یک شرایط متفاوتی در جدول برای تیم شهرداری رقم بخورد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان در حالی عصر امروز در مناطق مختلف پیگیری می‌شود که تیم شهرداری اردبیل که هم اکنون در رده 15 جدول لیگ آزادگان است بازی دشوار خانگی مقابل ایرانجوان بوشهر را در پیش دارد که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند جایگاه خود را در جدول تا رده‌های میانی بالا ببرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار