مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

استادیوم یادگار امام آماده میزبانی فوتبال جام باشگاه‌های آسیاست

استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر فوتبال قرار دارد و تمامی تمهیدات برای بازی روز جمعه 14 فروردین تیم تراکتورسازی و استقلال خورستان در استادیوم یادگار امام ره برای هواداران مهیاست.
کد خبر: ۱۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 31 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، سید محمد شروین اسبقیان با بیان این مطلب اظهار داشت: استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگانها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر در سال 1393 بوده و نمرات قبولی و بالای را از AFCدریافت کرده است و این روند نیز در سال 1394 نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.

اسبقیان افزود : تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستانها و ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیم تراکتورسازی است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت های خوبی را داشته است.

وی افزود : همه الزامات AFC و فدراسیون فوتبال برای بازیهای تیم تراکتورسازی در جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا روز جمعه 14 فروردین خواهیم بود و هواداران در بازی روز جمعه با حضور پرشور خویش اولین حماسه را در سال 94 خلق خواهند کرد.

اسبقیان تصریح کرد :تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال به حول و قوه الهی و حمایت هواداران پرشور و تلاش کادر فنی و بازیکنان نتایج بسیار خوبی را در جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر کسب کرده و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و مسئولین همیشه در صحنه ، در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

وی در ادامه بیان داشت : تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کردو این باشگاه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با کمک هیئت مدیره و تیم مدیریتی و مردم شریف آذربایجان آنها را شکوفا کرد و در کسب رتبه های برتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در کشور نقش کلیدی و مهمی داشت.

اسبقیان تصریح کرد : باید به سمت بالقوه کردن این ظرفیت‌ها و داشته‌ها حرکت کنیم و رضایت هواداران این باشگاه بزرگ هدف و نیت اصلی ما در میزبانی شایسته این رقابتهاست .

وی ادامه داد: امید است موفقیت های تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجانشرقی است همچنان ادامه داشته باشد و روز جمعه شاهد یک بازی زیبا و برد باشکوه تیم تراکتورسازی باشیم.

تراکتورسازی تبریز روز جمعه 14 فروردین از ساعت 17 به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار