به مناسبت گرامی داشت 22 بهمن؛

بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل

دراین بیانیه آمده است ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان و امام شهدا(ره)، با فریاد بلند خود در راهپیمایی 22 بهمن و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای حفظ کیان اسلام و انقلاب به گوش همه جهانیان رسانده و از عموم اقشار مردم سلحشور جهت شرکت گسترده در این راهپیمایی باشکوه دعوت می نماییم.
کد خبر: ۱۷۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 10 February 2016

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را صادر کرده است.

به گزارش تابناک اردبیل،متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

بسم ربّ الشّهدا و الصّدّیقین


«اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون»الاحقاف/13

22بهمن ماه؛ یادآور اعجاز روشنی از مصداق بارز«یدا... مع الجماعه» و امدادهای غیبی الهی بر تارک تاریخ از میراث گران‌بهای سال‌ها مبارزه و ستیز ملتی نستوه و قهرمان با دژخیمان زمان می باشد که بنا به فرمایشات امام بیداری‌ها، مردمی که سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با استقامت و پایداری، به آرمان‌های والای خود که همانا اهتزاز پرچم توحید و حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)بود، دست یافت.

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خاطره ساز حماسه سازی ملتی غیور و شهیدپروری است که از آتشفشان حادثه‌ها با سلاح ایمان و روحیه انقلابی برگرفته از قیام سرخ عاشورا و رهبری داهیانه و هوشمندانه ولایت فقیه گذر و در نبرد همه جانبه با سردمداران جهانی کفر و نفاق، شکست را بر دشمن زبون تحمیل کرده، به قله های شرف و سربلندی به پهنای روزگار صعود کردند. پس این چنین بود که وعده خداوند تحقق پیداکرد:

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ تَتَنزََّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَئکَةُ أَلَّا تخََافُواْ وَ لَا تحَْزَنُواْ وَ أَبْشِرُواْ بِالجَْنَّةِ الَّتىِ کُنتُمْ تُوعَدُون»فصلت/30

و بدینسان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران سرفراز شکل گرفت و امروز ملت ولایتمدار، بالاخص جوانان غیرتمند این مرز پرگهر به برکت «توکل به خدای متعال» و در«سایه سار ولایت» و«همدل و همزبان با دولت تدبیر و امید»، در مقابل اوهام و خیالات خام دشمنان با غلبه بر بحران‌ها ، عظمت‌هایی شگفت و شگرف آفریده‌ و بازهم با سردادن«لبیک» بر ندای رهبری و با حضور باشکوه در انتخابات 7 اسفندماه 1394، عظمتی دیگر خلق کرده، قله های کمال را فتح خواهندکرد.

لذا با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی ظفرمند انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان و امام شهدا(ره)، با فریاد بلند خود در راهپیمایی 22 بهمن و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای حفظ کیان اسلام و انقلاب به گوش همه جهانیان رسانده و از عموم اقشار مردم سلحشور جهت شرکت گسترده در این راهپیمایی باشکوه دعوت می نماییم.

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار