۷۲ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان از مکان‌یابی ۷۲ نقطه برای نصب سازه‌‌های موقت تبلیغات انتخاباتی در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 13 February 2016

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان از مکان‌یابی ۷۲ نقطه برای نصب سازه‌‌های موقت تبلیغات انتخاباتی در شهر همدان خبر داد.

به گزارش مهر ،وحید علی ضمیر با اشاره به عزم شهرداری همدان برای بسترسازی برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۷ اسفندماه افزود: شهرداری همدان بر اساس اقدام‌های سال گذشته پیرامون تأمین سازه مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخابات و با توجه به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، این مهم را در دستور کار دارد.

وی بابیان اینکه این اقدام در راستای حفظ مناسب منظر شهری و پیشگیری از آلودگی‌‌های بصری ناشی از تبلیغات بدون برنامه صورت می‌‌گیرد، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌‌های صورت گرفته، حداقل ۷۲ نقطه از شهر برای نصب سازه‌‌ها مکان‌یابی شده است.

علی ضمیر با اشاره به اینکه تهیه و نصب سازهای مناسب تبلیغاتی در شهر همدان فضای مناسب و برنامه‌ریزی‌شده‌ای را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌‌دهد، بیان کرد: طبق ضوابط در خصوص فعالیت‌‌های انتخاباتی، هرگونه دیوارنویسی ممنوع است که در این راستا، نصب سازه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: این سازه‌ها از جنس داربست و گونی و سازه‌های فلزی است که به‌صورت عادلانه در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرار می‌‌گیرد.

وی عنوان کرد: این سازه‌‌ها در مکان‌‌های مهم و پرتردد شهر همچون میدان‌ها اصلی شهر، بلوارهای پرتردد، مساجد، تقاطع‌‌های اصلی شهر نصب خواهد شد و از ستادهای انتخاباتی نامزدها درخواست می‌شود در فضاهای رسمی و مجاز تبلیغات کنند.

وی بابیان اینکه این سازه‌ها به‌صورت یک‌بارمصرف مورداستفاده قرار می‌گیرد، یادآور شد: سازمان زیباسازی شهرداری همدان ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات، تمام این سازه‌های موقت را جمع‌آوری می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان تأکید کرد: با توجه به لزوم حفظ سیمای شهری در ایام انتخابات با تبلیغاتی که مغایر با قوانین تبلیغات انتخاباتی باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار